جهش قیمت بیت کوین در چه صورت رخ خواهد داد؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

قیمت بیت کوین همچنان در کانال 20 هزار دلاری قرار دارد اما در صورت صعود قیمتی این ارز دیجیتال و قرارگیری آن در کانال 30 هزار دلاری، احتمالا روند رشد قیمتی سرعت بیشتری بگیرد. عبور بیت کوین از مرز 28 هزار دلاری این پیش بینی را تقویت کرده است.

پیشبینی قیمت بیت کوین

بیت کوین برای تداوم صعود و دستیابی به قله قیمتی باید به بالای مرز 30 هزار دلاری برسد. در حال حاضر به یک حرکت صعودی قوی نهنگ‌های بازار نیاز است تا قیمت بیت کوین بتواند به کانال 30 هزار دلاری دست پیدا کند. در صورتی که بیت کوین بتواند از محدوده 30 هزار دلاری بگذرد، احتمالا به سمت مرز 32 هزار دلاری و سپس کانال 34 هزار دلاری حرکت خواهد کرد. اما در شرایطی که رویه بازگردد و بیت کوین نتواند قیمت 30 هزار دلاری را به دست آورد، احتمالا به سمت کانال 27 هزار دلاری سقوط کند.

جهش قیمت بیت کوین

در صورتی که مرز حمایتی 27 هزار دلاری نتواند در مقابل فشار فروش ایستادگی کند، کاهش بیشتر نرخ بیت کوین رخ خواهد داد و این ارز دیجیتال به سمت کانال 25 هزار دلاری نزول خواهد داشت. تحت شرایط بحرانی‌تر امکان عقب نشینی بیت کوین تا پایین محدوده 25 هزار دلاری و حتی کاهش آن تا مرز 23 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

بیت کوین ممکن است در روزهای آینده روند صعودی بگیرد تا بتواند از محدوده 30 هزار دلاری عبور کند. معامله گران در صورتی که به نمودار تایم فریم چهار ساعته توجه کنند متوجه خواهند شد که قیمت بیت کوین بالای میانگین متحرک قیمتی 9 روزه و 21 روزه قرار دارد. شاید در روزهای آینده تحت تاثیر مسائل سیاسی و اقتصادی شرایطی شکل بگیرد که دستیابی بیت کوین به کانال 30 هزار دلاری به تعویق بیفتاد.

بهترین جایگزین برای بیت کوین کدام است؟

برخی از معامله گران به دنبال کسب سود بیشتر در بازه زمانی کوتاه مدت هستند و به همین دلیل به ارزهای دیجیتالی که موج صعودی جدیدی را آغاز کرده‌اند توجه دارند. هم اکنون رمزارز بیت کوین ماینتریکس توانسته نظر معامله گران را به خود جلب کند.

جهش قیمت بیت کوین

به نظر فعالان و معامله گران، هم اکنون این رمزارز جایگزین خوبی برای بیت کوین است و به دلیل هدف مشخص، دسترسی ایمن و شفاف، توانسته نظر سرمایه گذاران بازار بیت کوین را به خود جلب کند. تایید معامله گران و فعالان و جذتبیت آن باعث شده تا توکن مذکور رشد قیمتی قابل توجهی داشته باشد.

بیت کوین ماینتریکس یک پروژه کریپتوکارنسی است که به تازگی راه اندازی و به بازار عرضه شده است. این پروژه به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد تا با نگه داشتن توکن‌های خود، از طریق استخراج ابری بیت کوین، سود زیادی به دست آورند. در واقع بیت کوین مایترنیکس یک پروتکل متن باز است که برای ارائه خدمات مالی به صورت همتا به همتا طراحی شده است.

معمولا این پروتکل برای اجرای تراکنش‌های بلاکچین و استخراج بلاک‌های جدید کاربرد دارد. برای خرید بیت کوین می‌توان از بستر بی ان بی، اتریوم، یو اس دی تی و … استفاده کرد یا مانند دیگر رمزارزها از طریق صرافی‌های معتبر رمزارزی، بعد از ایجاد کیف پول مناسب، با پرداخت از طریق درگاه بانکی آن‌ها را خریداری کرد.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *