امروز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

منتظر صدای گرمتان هستیم :)

صرافی ارز دیجیتال اکسنوین – خرید و فروش فوری رمزارز

💸
اکس نوین؛ پـُـل نوین بین شما و آینده دیجیتال

اکسنوین، پلتفرمی پیشرفته برای خرید و فروش ارز دیجیتال، با دسترسی به بیش از 300 ارز دیجیتال معتبر و ابزارهای حرفه‌ای، به شما امکان معامله سریع و دقیق را می‌دهد. به عنوان یک صرافی آنلاین معتبر، اکسنوین با واریز و برداشت خودکار و ارائه کیف پول‌های اختصاصی، تجربه‌ای امن و راحت از صرافی رمزارز را برای شما فراهم می‌آورد. با احراز هویت سریع در کمتر از یک دقیقه و پشتیبانی 24 ساعته، در هر لحظه می‌توانید به معاملات ارز دیجیتال خود بپردازید و از مزایای یک صرافی آنلاین هوشمند بهره‌مند شوید. همینطور اپلیکیشن ساده و کاربرپسند اکسنوین همیشه در دسترس شماست تا از دنیای گسترده ارزهای دیجیتال بهره‌برداری کنید.

صرافی ارز دیجیتالصرافی ارز دیجیتال
خرید و فروش ایمن و سریع

در اکسنوین، خرید و فروش ارز دیجیتال با سرعت و امنیت بالا انجام می‌شود. با بهره‌گیری از پروتکل‌های پیشرفته امنیتی و فرآیندهای سریع، معاملات شما در کمترین زمان ممکن و با اطمینان کامل صورت می‌گیرد. اکسنوین، انتخابی مطمئن برای تجربه‌ای امن و سریع در دنیای ارزهای دیجیتال.

قیمت مناسب و کارمزد منصفانه

شفافیت در کارمزدها و بهره‌گیری از نرخ‌های رقابتی، تجربه‌ای اقتصادی و ب. . .

همیشه در دسترس

با اکسنوین، همیشه به بازارهای مالی دسترسی دارید. با اپلیکیشن های اکسنو. . .

کسب درآمد

با اکسنوین، فرصت کسب درآمد پایدار در دستان شماست! دوستان خود را دعوت ک. . .

تنها در ۱ دقیقه ثبت‌نام خود را تکمیل کنید

خرید و فروش ارز دیجیتال مانند خرید تتر ، خرید بیت کوین ، خرید ترون ، خرید فانتوم در صرافی اکسنوین با پشتیبانی از انواع شبکه های بلاکچین و قابلیت معامله از طریق وب سایت و وب اپ PWA و اپلیکیشن نسخه اندروید در این صرافی تجربه کنید ✅ امکان معامله بیش از 300 ارز دیجیتال معتبر در ایران ✌🏻

ثبت نام کنید
📲 همه جا در دسترس شمااپلیکیشن موبایل اکسنوین، با رابط کاربری آسان و دسترسی بی‌وقفه، فرآیند خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به تجربه‌ای سریع و امن تبدیل می‌کند. از نسخه PWA برای دستگاه‌های iOS و نسخه اندرویدی که از گوگل پلی و کافه بازار قابل دریافت است، استفاده کنید. با پشتیبانی شبانه‌روزی و فرآیند عضویت سریع، در هر زمان و مکان به آسانی به معاملات خود رسیدگی کنید و از مزایای معاملات هوشمند بهره‌مند شوید.
نرم افزار صرافی ارز دیجیتال اکسنوین
کد QR دانلود برنامه صرافی اکسنوین

برای دانلود اپلیکیشن اسکن کنید

برداشت تومانبرداشت تومان

برداشت آنی تومان

کمتر از ۱ دقیقه

بازار معاملاتی اکسنوین بازار معاملاتی اکسنوین

+۸۰۰

بازار معاملاتی

پشتیبانی اکسنوین پشتیبانی اکسنوین

۲۴ ساعته

پشتیبانی

کاربران فعال اکسنوین کاربران فعال اکسنوین

+۱۰,۰۰۰,۰۰۰

کاربر فعال

  • جدیدترین

  • متاورس

  • فن توکن

  • NFT

  • میم کوین

تتر

تومان

بیشترین معامله

#

رمز ارز

آخرین قیمت

تغییرات روزانه %

بالاترین قیمت

پایین‌ترین قیمت

معامله

text

1

تتر USDT
تترUSDT

59,500

0 %

59,500

59,500

2

ترون TRX
ترونTRX

9,310

0.44 %

9,335

9,181

3

اتریوم ETH
اتریومETH

157,996,300

-0.93 %

159,650,400

156,659,335

4

بایننس کوین BNB
بایننس کوینBNB

35,534,983

-0.64 %

35,832,185

35,305,521

5

بیت کوین BTC
بیت کوینBTC

3,911,773,950

-0.02 %

3,925,536,300

3,893,037,400

موارد بیشتر . . .

چگونه از اکسنوین ارز دیجیتال بخریم؟

رابط کاربری ساده و آسان

سادگی نهایت هوشمندیه ! با استفاده از اپلیکیشن در محیطی امن و ساده با تکمیل کردن فقط 2 فیلد میتونی ارز دیجیتال بخری

ثبت نام و خرید ارز دیجیتال
احراز هویت هوشمند و آسان

عضویتت رو هوشمند انجام بده ! اکسنوین با استفاده از وب سرویس های بانکی و ثبت احوال به صورت خودکار کاربراشو احراز میکنه

ثبت نام و خرید ارز دیجیتال
سرعت بالا در انجام معاملات

انجام اتوماتیک معاملات ! توی اکسنوین سفارشات خرید و فروش ارز دیجیتالی ، خودکار انجام میشه و همه شبکه ها رو پشتیبانی میکنه

ثبت نام و خرید ارز دیجیتال

خرید و فروش کریپتوکارنسی (cryptocurrencies) و انتقال ارز دیجیتال

برای سرمایه گذاری و یا خرید و فروش کالا و خدمات بر بستر بلاکچین، نیاز به تبدیل فیات خود به استیبل کوین دارید. همکاران ما به سادگی آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال را قرار میدهند تا برای ثبت تراکنش خود مشکلی نداشته باشید. از طرفی ماشین حساب تبدیل ارز دیجیتال اکسنوین به شما امکان میدهد که مبلغ مورد نیاز بر هر تراکنش را به سادگی محاسبه کنید.

نکته بسیار مهمی که برای خرید و فروش ارز دیجیتال باید یادتون باشه، انتخاب شبکه مناسب انتقالاست. اگر زمان جابه‌جایی شبکه مناسبی را انتخاب نکنید مسئولیت این اشتباه به عهده خود شما است. چرا که تراکنش‌های بلاکچین امکان لغو و تغییر ندارد و پس از تایید مسئول مالی مربوطه تراکنش در شبکه بلاکچین ثبت می‌شود.

قیمت ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال یک شبکه مالی بدون استراحت است و در هر ساعتی از شبانه روز قیمت ارز دیجیتال تغییر می‌کند، به همین دلیل نیز جدول قیمتی ارز دیجیتال در صرافی آنلاین اکسنوین به صورت لحظه‌ای و در صدم ثانیه آپدیت خواهد شد. برای این که قیمت تتر امروز را پیدا کنید، کافیه که جدول قیمت ارز دیجیتال سایت را نگاه کنید. حتی برخی از افراد حرفه‌ای که نیاز به قیمت و حجم معاملات در دسترس دارند از اپلیکیشن اکسنوین استفاده می‌کنند.

قیمت استیبل کوین (USDT – USDC – DAI- BUSD)

از نظر تریدرها بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی قیمت استیل کوین‌هایی مانند تتر را نزدیک به دلار بازار آزاد قرار میدهد. چرا که اختلاف قیمت یک استیبل کوین و یا اسپرد زیاد در خرید و فروش آن ها اختلال ایجاد می‌کند. برای حل کردن چنین چالشی صرافی اکسنوین به عنوان یک مارکت میکر قیمت انواع استیبل کوین را با نوسان نزدیک به صفر در اختیار کاربران خود قرار میدهد. 😎👌🏻 به همین دلیل است که صرافی ارز دیجیتال اکسنوین همیشه در لیست ده صرافی برتر ارز دیجیتال در ایران قرار دارد.

قیمت توکن تلگرامی

از نظر برخی کارشناسان حوزه بلاک چین بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری توکن و یا کوین‌های ایردارپ تلگرامی هستند. چرا که هر چند وقت یکبار ATH ثبت می‌کنند و رشد آهسته و پیوسته دارند. به محض لیست شدن کوین همستر و یا کوین داگز قیمت آن نیز از منابع رسمی دریافت می‌شود و در سایت ما ثبت می‌شود. برای اینکه بتونید انواع کوین و توکن‌های تلگرامی را نقد کنید معیار قیمت گذاری اکسنوین به درد شما میخوره.

صرافی مجاز ارز دیجیتال

معمولا صرافی های ارز دیجیتال معتبر یک سری ویژگی مشترک دارند که شناخت‌شان برای شما کاملا ضروری است. برخی مواقع یک ارز دیجیتال قیمت خوبی دارد و شما اقدام به خرید و فروش آن می‌کنید اما فرایند انجام آن مدت زمان بسیار زیادی طول می‌کشد. به همین دلیل لازم است که برخی از مهمترین ویژگی‌های صرافی مورد تایید پلیس فتا را بررسی کنیم.

  • • نام صرافی در لیست صرافی های مجاز ارز دیجیتال بانک مرکزی ثبت شده است.
  • • مراحل احراز هویت با توجه به میزان تراکنش کاربر انجام می‌شود، به همین دلیل است که صرافی های ارز دیجیتال مورد تایید پلیس فتا از سیستم KYC تخصصی استفاده می‌کنند.
  • • تمامی تراکنش کاربران به صورت رمزنگاری شده و امن انجام می‌شود به همین دلیل است که انتخاب شبکه بلاکچین هدف برای کاربران ضروری است.
  • • صرافی ارز دیجیتال معتبر باید از چندین ذخیره‌ سازی سرد (Cold Storage) استفاده کند تا امنیت دارایی کاربران تضمین شود.
  • • تمامی قوانین و مقررات مهم خود را در زمان ثبت نام به کاربران خود اطلاع میدهد.
  • • رابط کاربری ساده دارد و هر شخصی به سادگی می‌توانید خرید و فروش ارز دیجیتالرا تجربه کند. حتی آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال را در بخش بلاگ خود قرار میدهد.
  • • پشتیبانی بسیار قوی دارد تا در صورت بروز مشکل به سریعترین شکل ممکن پاسخ شما را ثبت کند. در یک صرافی معتبر حتی برای کاربران آماتور راهنمای تصویری ارسال می‌کنند تا واریز و برداشت از حساب بدون مشکل انجام شود.
  • • نرخ لحظه ای ارز دیجیتال را با توجه به مکانیزم عرضه و تقاضا ثبت می‌کند.
  • • دارای یک اپلیکیشن معتبر و قانونی است تا کاربران بتوانند به سادگی نیاز خود را برطرف کنند.
  • • اکسنوین دسترسی نامحدود به فضای ارز دیجیتال فراهم می‌کند تا کاربران حرفه‌ای از فضای آربیتراژ نیز استفاده کنند و بتوانند بالانس حساب خود را در زمان مناسب هج کنند.

معاملات اعتباری ارز دیجیتال؛ معامله ارز دیجیتال با اهرم

گروهی از ارزهای دیجیتال که حجم معاملات بسیار بالایی دارند و با مکانیزم عرضه و تقاضا قیمت آن ها مدیریت می‌شود، امکان معاملات تعهدی (خرید و فروش تعهدی با ضریب) نیز دارد. در این صورت معامله گر و یا سرمایه گذاری می‌تواند با چند برابر بالانس حساب خود اقدام به معامله کند. دقت کنید که این بخش برای افرادی است که احراز هویت خود را به صورت کامل انجام میدهند و صلاحیت معامله حرفه‌ای روی حساب خود را دارند، چرا که در صورت اشتباه می‌توانند بالانس اصلی حساب خود را از بین ببرند.

خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت

برخی از صرافی های غیر قانونی ارز دیجیتال اقدام به معامله انواع کوین و استیبل کوین بدون ثبت نام و احراز هویت می‌کنند، به نوعی معاملات آن ها در بازار سیاه ارز دیجیتال انجام می‌شود. چنین معاملاتی از نظر بانک مرکزی و پلیس فتا کاملا غیرقانونی است و امکان پیگیری ندارد. اگر برای سرمایه و همچنین امنیت دارایی خود در بازار ارز دیجیتال اهمیت قائل می‌شوید، بهتر است که از چنین سایت‌هایی دوری کنید.

آخرین مقالات وبلاگ

میم کوین مو دنگ (Moo Deng)؛میم کوین انفجاری شبکه سولانامیم کوین مو دنگ (Moo Deng)؛میم کوین انفجاری شبکه سولانا

یکی از این میم کوین‌های پرطرفدار که در شبکه سولانا ظهور کرده است، میم کوین مو دنگ (Moo Deng) نام دارد. در دنیای پرنوسان و هیجان‌انگیز ارزهای دیجیتال، میم کوین‌ها به عنوان پدیده‌هایی جدید و جذاب توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. این ارزهای دیجیتال که اغلب بر پایه…

#وبلاگ#ارز دیجیتال

تاریخ:  5 ساعت پیش

آموزش بازی نات پیکسل؛بازی جدید نات کوینآموزش بازی نات پیکسل؛بازی جدید نات کوین

نات پیکسل (Not Pixel)، آخرین نوآوری تیم مخترع بازی نات کوین، یک بازی آنلاین جذاب و مبتنی بر جامعه است که دنیای کریپتو و گیمینگ را به هم پیوند زده است. این بازی که با الهام از بازی‌های کلاسیک پیکسل آرت طراحی شده، به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده…

#وبلاگ#ارز دیجیتال

تاریخ:  22 ساعت پیش

بهترین تصمیم برای توکن همستر کامبت؛نگه داشتن یا فروش؟بهترین تصمیم برای توکن همستر کامبت؛نگه داشتن یا فروش؟

ایردراپ توکن HMSTR بازی همستر کامبت که با استقبال گسترده میلیون‌ها کاربر همراه شد، با لیست شدن در صرافی‌ها با چالش کاهش اعتماد کاربران مواجه شد. دلایل این امر را می‌توان در قیمت همستر کامبت که کمتر از انتظارات بود، جستجو کرد. با این حال، تیم توسعه‌دهنده همزمان با این…

#وبلاگ#ارز دیجیتال

تاریخ:  2 روز پیش