صرافی های رمز ارز ,بازیگران اصلی بازار بعد هاوینگ!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

کمتر از48 ساعت تا سومین رویداد تاریخی بیت کوین زمان باقی مانده است. بسیاری از تحلیل گران و تریدرها بر این باورند که بعد از هاوینگ شاهد کاهش قیمت بیت کوین در کوتاه مدت خواهیم بود. این روند نزولی از حجم فروش بالایی است که از سمت اقشار مختلف به بازار رمز ارز تحمیل می شود.

در ابتدا درصد بالایی از تحلیل گران بیان کرده بودند که بیشترین فشار فروش بعد از هاوینگ از سمت استخراج کنندگان خواهد بود. اما بررسی های بیشتر حاکی از آن است که صرافی های رمز ارز , پتانسیل کاهش قیمت بسیار بالاتری را خواهند داشت.

ویلی وو تحلیل گر به نام حوزه رمز ارز و موسس شرکت Hypersheet در این رابطه بیان کرد که صرافی های رمز ارز در حال حاضر نقش یک بمب ساعتی را برای قیمت بیت کوین ایفا می کنند. این صرافی ها به وسیله ی کارمزدهایی که در معاملات بدست آوردند. با حجم انبوهی از بیت کوین روبرو می باشند. در واقع اگر صراقی های رمز ارز اقدام به تزریق و فروش بیت کوین های شدید برای بیت کوین خواهیم بود.

طبق آمار صرافی های رمز ارز به طور میانگین در حدود روزی ۱۲۰۰ واحد بیت کوین از طریق کارمزد معاملات بدست می آورند.

صرافی های رمز ارز ,بازیگران اصلی بازار بعد هاوینگ!

هاویینگ و بیت کوین

استخراج کنندگان نیز همانند صرافی های رمز ارز میتوانند خطر بالقوه ای برای کاهش قیمت بیت کوین در کوتاه مدت باشند. بعد از رویداد هاوینگ. درآمد استخراج کنندگان نصف خواهد شد. در واقع بیت کوین های استخراج شده از ۱۸۰۰ بیت کوین در روز به ۹۰۰ واحد بیت کوین خواهد رسید. اما بعد از هاوینگ» درآمد استخراج کنندگان نسبت به درآمد ۱۲۰۰ واحدی صرافی ها کمتر خواهد شد. در واقع صرافی های رمز ارز بازیگر اصلی میدان خواهند بود و از این حیث از ماینرها پیشی خواهند

وو در این باره بیان کرد:

«بعد از هاوینگ» ماینرها عنوان بزرگترین فروشنده را به صرافی های رمز ارز تقدیم خواهند کرد. از این پس بیشترین فشار فروش بر روی بازار از سمت صرافی ها خواهد بود زیرا بیشترین درآمد بیت کوینی را کسب خواهند کرد. بنابراین باید به رفتار و روند صرافی ها توجه ویژه ای شود تا بتوان روند آتی بازار را پیش بینی کرد.»

اما تحلیل گر دیگری که با نام مستعار I am Nomadدر شبکه های اجتماعی فعالیت می کند, بیان کرد که صرافی های رمز ارز نمی توانند خطر بزرگی را ایجاد کنند. وی معتقد است که هزینه ی نگهداری صرافی ها به شدت زیاد است. آن ها مجبورند بخش زیادی از درآمد روزانه ی خود را برای جبران هزینه های سربار به فروش برسانند. در واقع وی بیان کرده که صرافی ها توانایی انباشت بیت کوین را به دلیل بالا بودن هزینه های جاری نخواهند داشت. به همین دلیل خطری از بابت تزریق حجم زیادی از بیت کوین در یک بازه ی زمانی از جانب صرافی هاء بازار را تهدید نخواهد کرد.

شما میتوانید برای خرید بیت کوین و همچنین فروش بیت کوین از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *