خوشبینی بازار رمز ارز به سومین هاوینگ بیت کوین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خوشبینی بازار رمز ارز به سومین هاوینگ بیت کوین

کمتر از ۵ روز تا سومین هاوینگ بیت کوین زمان باقی است. رویدادی که اگر از آن به عنوان مهم ترین موضوع بازار رمز ارز نام ببریم اغراق نکردیم.

رویداد هاوینگ باعث تغییرات بنیادی در شبکه ی بیت کوین خواهد شد. طی این رویداد پاداش هر بلاک شبکه از 12/5 واحد به 6/25 واحد بیت کوین کاهش پیدا خواهدکرد. کاهشی که باعث تغییر روند و رفتار بازار این رمز ارزخواهد شد.

در حال حاضر و پیش از سومین هاوینگ, بازار به شدت در حالت گاوی قرار دارد. اما روند گذشته نشان داد، که ورق برخواهد گشت.

طبق اطلاعات و آمار، موضوع هاوینگ بیت کوین به پرکاربردترین موضوع در شبکه های اجتماعی تبدیل شد. این موضوع از مباحثی همچون بازار طلا نیز پیشی گرفت. طبق بررسی ها در پست های دید امیدوارانه و مثبت به این رویداد دارند. در واقع بازار رمز ارز نسبت به این رویداد بسیار خوشبین بوده است.

قبل تر نیز آماری از موتور جستجوی گوگل مبنی بر افزایش جستجوها در رابطه با موضوع هاوینگ و نحوه خرید بیت کوین منتشر شد.

سومین هاوینگ بیت کوین

همانطور که اشاره شد بازار رمز ارز دید بسیار خوشبینانه ای نسبت به این رویداد دارد. هاوینگ به دلیل تغییراتی که در شاخص های فاندامنتالی بیت کوین ایجاد می کند در بلند مدت قطعا باعث افزایش قیمت این رمز ارز خواهد شد. اما تجربه نشان داد، بلافاصله بعد از هاوینگ و حتی در میان مدت خبری از اغزایش قیمت نیست و حتی در شرایط بدتر احتمال کاهش قیمت وجود دارد.

در دو هاوینگ قبلی ماینرها دلیل اصلی کاهش قیمت بودند و پیش بینی می شود که این بار نیز روند گذشته تکرار شود.

بعد از هاوینگ به دلیل کاهش ۵۰ درصدی پاداش شبکه، از درآمد ماینرها کاسته و در شرایط بدتر میتواند همراه با ضرر نیز باشد. به طور معمول بعد از هاوینگ با چرخه ی خاموشی ماینرها روبرو خواهیم بود. استخراج کنندگان به دلایل متعددی همچون جبران هزینه های سربار و نیاز به نقدینگی برای مجهز کردن تجهیزات استخراج خود، اقدام به فروش کوین های استخراج شده خواهند کرد. روندی که در عمل باعت کاهش قیمت بیت کوین خواهد شد.

و در پایان , شما میتوانید برای خرید بیت کوین و همچنین فروش بیت کوین از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *