احتمال جهش قیمت بیت کوین با ثبت تقاطع طلایی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بازار رمز ارز و بیت کوین (BTC) این روزها در شرایط مساعدی به سر می برد. علی رغم تمام پیش بینی ها مبنی بر روند نزولی بیت کوین بعد از سومین رویداد هاوینگ (Halving) این رمز ارز، بیت کوین توانست روند صعودی به خود بگیرد و جایگاه خود را در کانال ۹ هزار دلار تثبیت کند. اما بررسی ها نشان از ادامه دار بودن روند و یا حتی تقویت این روند او در ادامه جهش قیمتی برای بیت کوین می باشد.

احتمال جهش قیمت بیت کوین با ثبت تقاطع طلایی

بیت کوین توانست در روند حرکتی خود، نقطه ی تقاطع طلایی (Golden Cross) را ثبت کند. این تقاطع زمانی تشکیل می شود که میانگین حرکتی ۵۰ روزه ی بیت کوین از میانگین حرکتی ۲۰۰ روزه ی این رمز ارز عبور و خط حرکتی آن را قطع کند. تشکیل چنین حالتی معمولا با رشد نجومی و چشمگیر بیت کوین همراه است. این رمز ارز در ۲۳ آوریل سال گذشته زمانی که چنین تقاطعی ایجاد شد، رشد ۱۵۰درصدی را تجربه کرد.

شرایط کنونی بیت کوین

باید اشاره کرد که تشکیل چنین تقاطعی همیشه به معنی روند صعودی نیست، در فوریه سال جاری نیز بیت کوین چنین تقاطعی را در روند حرکتی خود به ثبت رساند اما نتوانست روند صعودی را آغاز کند. اما تحلیل گران بر این باورند که این بار شرایط بیت کوین بسیار متفاوت است و به احتمال بسیار بالایی روند صعودی را خواهیم داشت. در حال حاضر پذیرش عمومی بیت کوین در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شرکت های حقوقی بسیاری وارد عرصه ی رمز ارز شدند.

شرایط روانی بازار نیز در حالت بسیار مثبتی قرار دارد. این روزها خبرهای بسیار خوبی از آینده ی بیت کوین و درخشش این رمز ارز منتشر می شود. افراد به نام و ثروتمندان زیادی وارد بازار رمز ارز شدند. پائول تودور جونز (Paul Tudor jones) به عنوان بارزترین افراد به نام تازه وارد این حوزه در آخرین صحبت خود به تمجید از بیت کوین پرداخت که با بازتاب گسترده ای روبرو شد. در واقع عوامل متعددی دست به دست هم داده تا باعث تقویت روند آتی بیت کوین و صعود این رمز ارز شود.

شما میتوانید برای فروش بیت کوین خود و همچنین خرید بیت کوین از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید