این بار قیمت بیت کوین به ۹.۴۰۰ رسید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
این بار قیمت بیت کوین به ۹.۴۰۰ رسید

و باز هم بیت کوین، پادشاه ارز های دیجیتال با عبور از سد ۹.۰۰۰ دلار و رسیدن به محدوده ۹.۴۰۰ دلار گوی سبقت را از دیگر بازار ها ی سهام ربود.بیش از ۱۷٪ این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته و با وجود ۱۲ روز مانده به هاوینگ توانست رشد داشته باشد.

قیمت بیت کوین صبح امروز با توجه به گزارش کوین تلگراف از رقم ۹.۰۰۰ دلار توانست عبور کند. هم اکنون هر واحد آن در حدود ۹.۴۰۰ دلار در حال معامله شدن است. این جهش سبب شد تا پادشاه ارز دیجیتال از شاخص صنعتی داو جونز که به عنوان یکی از اصلی ترین شاخص ها ی سهام دنیاست سبقت بگیرد.

بیت کوین از ۱۳ مارس تا حالا چیزی در حدود ۱۳۰ ٪ رشد داشته که در ۱۳ مارس قیمت هر واحد آن تا ۳.۸۵۰ دلار افت داشت.
از طرفی شاخص داو جونز تا رقم ۱۸.۲۱۰ دلار در تاریخ ۲۳مارس پایین رفت. با تلاش های اخیرش برای فتح قیمت قبلی خود حدود ۳۶۵ رشد کرد و خود را تا محدوده ۲۴.۷۵۰ دلار به سمت بالا کشاند.

میتوان با وجود این موضوع گفت بیت کوین باز هم به همه ثابت کرد تا اینجای سال در میان دیگر دارایی ها بهترین عملکرد را داشته است.

کرونا و بیت کوین

در آمریکا همزمان با اجرای سیاست‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و مسدود شدن کسب‌وکارهای گوناگون در اول ماه مارس، بیت کوین نیز ۱۲ و ۱۳ مارس را به گونه ای پشت سر گذاشت که بیش از ۵۰ درصد قیمتش با سقوط روبرو شد و به ۳,۸۵۰ دلار رسید.

برای بازارهای سهام شرایط نیز خیلی تعریفی نداشت. داو جونز ۱۰ ٪ افت ارزش را داشت.
برای داو جونز وضعیت قرمز بازار در روزهای بعد هم ادامه پیدا کرد و در ۲۳ مارس این شاخص به کف قیمت خود رسید.

بعد از پایین ترین حد قیمت اخیر بیت کوین، این ارز دیجیتال توانست باز هم رشد قیمت قابل قبولی را داشته باشد. تا اینجای کار شاهد جبران ضررهای ماه مارس بودیم.

هاوینگ یا همان نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین نیز حدودا ۱۲ روز دیگر اتفاق خواهد افتاد. بعد آن عرضه بیت کوین نصف میشود؛ به بیان دیگر از ۱۲ روز آینده، ۵۰٪ تولید بیت کوین کاهش خواهد یافت.

در پیرو هاوینگ بیت کوین و تاثیرات آن بر قیمت بیت کوین نظر های مختلفی وجود دارد. برخی بر این باورند، هاوینگ باعث افزایش قیمت خواهد بیت کوین میشود. برخی دیگر میگویند این رویداد پیش از وقوع آن بر قیمت اثر و بعد از هاوینگ افزایش یا کاهش زیادی نخواهیم داشت.

با توجه به گفته بعضی از متخصصان، ممکن است این هاوینگ رفتاری مثل هاوینگ‌های قبل نداشته باشد. اما باید منتظر ماند و دید که هاوینگ با قیمت بیت کوین چه خواهد کرد.

و در پایان باید گفت شما برای خرید بیت کوین و همچنین فروش بیت کوین میتوانید از سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *