امیدواری ماینر ها به بعد از هاوینگ بیت کوین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
امیدواری ماینر ها به بعد از هاوینگ بیت کوین

این روزها آینده ی بیت کوین پس از سومین رویداد هاوینگ موضوع اصلی و داغ بازار رمز ارز است. بسیاری از کاربران و تحلیل گران در رسانه های خبری و شبکه های اجتماعی به بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوع بحث میکنند.

شبکه تحلیلی RockX با انتشار گزارشی به این موضوع پرداخت. این شبکه در تاریخ ۶ می در نظر سنجی ای در این رابطه انجام و به جمع آوری نظرات استخراج کنندگان برتر چینی پرداخت.

نظرسنجی هاویینگ بیت کوین

در نظر سنجی اشاره شده ماینر بزرگ بیت کوین در منطقه ی آسیا شرکت کردند. علاوه بر ماینرهای فعال, افراد به نام و بزرگ حوزه ماینینگ مانند یو چائُو مدیر عامل استخر ویلسون گو مدیر عامل و فان زیاجون رئیس بخش بازرگانی بیت مین شرکت کردند.

طبق نتایج نظر سنجی ۵۷ درصد شرکت کنندگان معتقدند که طی 1 ماه آینده با حجم زیادی از کاربران جدید رو به رو خواهیم شد. اتفاقی که با وجود کاهش عرضه بعد از هاوینگ پیش رو می تواند باعث افزایش قیمت این رمز ارز شود. همچنین ۷۱ درصد شرکت کنندگان بیان کردند که بیت کوین با عملکرد خوب خود توانست اعتماد بازار را دوباره جلب کند . می توان به آینده ی این رمز ارز امیدوار بود.

شرایط استخراج بعد از هاوینگ در ادامه ی نظر سنجی از شرکت کنندگان در رابطه با وضعیت صنعت استخراجء بعد از هاوینگ سوال شد. در این رابطه بیش از 8۷ درصد شرکت: کنندگان بیان کردند که بعد از هاوینگ هش ریت شبکه تغییر خاصی نخواهد داشت. زیرا همانطور که بسیاری از فعالین اقدام به مجهز کردن فارم های خود با دستگاه های قوی تر و بهینه تر خواهند کرد. بسیاری از استخراج کنندگان خرد نیز به دلیل عدم سودآوری از این صنعت خارج و در واقع هش ریت شبکه تعادل فعلی خود را حفظ خواهد کرد.

شما میتوانید برای خرید بیت کوین و فروش بیت کوین از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *