آموزش نحوه فعال سازی ووچر پرفکت مانی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

در مطالب گذشته به توضیحات کاملی در مورد پرفکت مانی و ویژگی های آن پرداخته شده است که با مراجعه به لینک زیر میتوانید از این مطلب بهرمند شوید.

پرفکت مانی Perfect Money چیست و چه قابلیت و استفاده هایی دارد

اما در این پست میخواهیم به معرفی ووچر پرفکت مانی و آموزش نحوه فعال سازی ووچر پرفکت مانی بپردازیم.

برای خرید پرفکت مانی اینجا کلیک کنید.

استفاده از کد ووچر پرفکت مانی

به کد خاصی که می‌توان از آن برای واریز وجه به‌حساب Perfect Money خود استفاده می شود ووچر الکترونیکی  می گویند . این ووچر را می توان به سایر کاربران Perfect Money تسلیم نمود یا فروخت تا آن‌ها بتوانند در حساب Perfect Money خود از آن بهره ببرند.

در واقع به زبان ساده تره ووچر پرفکت مانی همانند کارت شارژی است که میتوانید بجای استفاده از پرفکت مانی از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید.این کارت شارژ پرفکت مانی حاوی یک کد دیجیتال 10 رقمی و یک کد فعال سازی 16 رقمی میباشد که در هر جای دنیا و یا در هر سایتی که خرید با ووچر پرفکت مانی در آن سایت امکان پذیر است میتواند این کد ها را وارد نمود و در حساب کاربری خود شارژ موجودی نمود.

تصویر یک نمونه ووچر پرفکت مانی 5 دلاری در زیر برای شما به نمایش در می آید.

نحوه فعال سازی ووچر پرفکت مانی

همانطور که در تصویر میبینید یک کد دیجیتال 10 رقمی به نام e-Voucher و یک کد فعال سازی 16 رقمی به نام Activation code و مقدار اعتبار ووچر به نام Amount و تاریخ ساخت ووچر پرفکت مانی نشان داد. لازم به ذکر است که برای فعال سازی و افرایش موجودی فقط به کد دیجیتال و کد فعال سازی نیاز است.

آموزش شارژ ووچر پرفکت مانی

یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش موجودی استفاده از ووچر پرفکت مانی است که در این مطب ما آموزش نحوه فعال سازی ووچر پرفکت مانی در سایت پرفکت مانی را توضیح میدهیم.

برای افزایش موجودی ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در سایت پرفکت مانی به آدرس https://perfectmoney.is شوید. (باید از قبل اقدام به افتتاح حساب پرفکت مانی کرده باشید)

بعد از ورود به ناحیه کاربری بر روی گزینه Deposit در منوی سایت مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

آموزش شارژ ووچر پرفکت مانی

در صفحه بعد راه هایی برای افزایش موجودی در سایت پرفکت مانی وجود دارد. برای فعال کردن ووچر پرفکت مانی باید بر روی گزینه e-Voucher کلیک کنید.

شارژ حساب پرفکت مانی

در صفحه بعد 3 فیلد را باید پر کنید.  سپس گزینه Active an e-Voucher را ب تا حساب پرفکت مانی شما شارژ شود. در فیلد اول e-Voucher و در فیلد دوم Activation code و در فیلد سوم عبارت امنیتی در تصویر را وارد کنید. به همین سادگی مقدار اعتبار ووچر پرفکت مانی در حساب شما شارژ میشود.

ساختن ووچر پرفکت مانی

این روش برای افرادی است که حساب پرفکت مانی تایید و  موجودی کافی دارند . میخواهند موجودی خود یا مقداری از آن را به صورت ووچر پرفکت مانی در بیاورند.

در ابتدا وارد حساب کاربری خود  و در ناحیه کاربری در منوی سایت گزینه Withdraw را انتخاب کنید و سپس در صفحه بعد بر روی گزینه e-Voucher که همان قسمت برداشت از حساب است کلیک کنید.

نحوه ساخت ووچر پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی,خرید ووچر پرفکت مانی

در این قسمت در پایین صفحه مطابق تصویر زیر بر روی Purchase a new e-Voucher  یا خرید ووچر جدید کلیک کنید.

ووچر پرفکت مانی,خرید ووچر پرفکت مانی

در قسمت بعد گزینه Account to charge from به معنی حسابی که میخواهید از آن پرکت مانی کسر شود است که  معمولا شماره حساب پرفکت مانی شما نوشته  اما اگر از چند حساب پرفکت مانی برخوردار هستید به صورت یک گزینه است که بایستی حساب مد نظر خود را انتخاب کنید.

روبرو گزینه Amount of e-Voucher میبایست مقدار دلاری که میخواهید به صورت ووچر تبدیل کنید را وارد کنید. به عنوان مثال 5 دلار.سپس گزینه Preview Purchase را بزنید.

ساخت ووچر پرفکت مانی

در قسمت بعد جزئیات خرید را نشان میدهد . میباستی آن را بخوانید و مطمئن شوید. سپس گزینه Purchase e-Vouvher را بزنید تا ووچر پرفکت مانی شما ساخته شود. این نکته را در نظر بگیرید که اگر حساب شما ورفای  باشد برای ساخت ووچر پرفکت مانی میبایست 0.5 درصد کارمزد پرداخت کنید . بعد از تایید این مرحله از حساب شما کسر میشود.

ایجاد ووچر پرفکت مانی

در مرحله پایانی کد شارژ پرفکت مانی شما ساخته شد. به صورت کد ها برای شما به نمایش در می آید.

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

اگر شما به هر دلیلی قادر به ساخت حساب پرفکت مانی نبودید و یا نیاز به پرفکت مانی و یا ووچر پرفکت مانی داشتید میتوانید در سایت ما به آدرس زیر مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

خدمات پرداخت نوین/ www.exnovin.net

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

نظرات در مورد "آموزش نحوه فعال سازی ووچر پرفکت مانی"

  1. ویدائو گفت:

    بی نظیر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *