روسیه بلاک چین را جایگزین سوئیفت خواهد کرد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ثروسیه درجایگزین سوئیفت، بلاکچین را به کار خواهد گرفت

استفاده بیت کوین در روسیه

استفاده بیت کوین در روسیه

پروسه راه‌اندازی جایگزین سوئیفت در روسیه از سال ۲۰۱۴ شروع شد . اخبار رسانه‌های روسی نشانگر قصد کشور  در راستای امنیت و اثربخشی تا سال ۲۰۱۹ سامانه ذکر را بر بستر بلاکچین طراحی نمایید.

درسال ۲۰۱۴ به منظور جایگزینی برای سوئیفت ، سامانه پرداخت و تسویه بانکی کشور روسیه (SPFS) طراحی و گسترش یافته است. اروپا و آمریکا با تهدید کشور روسیه به این که بانک‌های این کشور اجازه دسترسی به خدمات رسان سوئیفت را نخواهند داشت . آنها را به این فکر واداشت که این سیستم را در دستورکار خویش قرار دهند .

استفاده بیت کوین در روسیه

خرید ووچر پرفکت مانی

در حال حاضر اخبار رسانه‌های روسیه‌ای نشان می دهد که سامانه جایگزین سوئیفت روسیه تا سال ۲۰۱۹ بر بستر بلاکچین کار خود را دنبال خواهد نمود.

آنچه که در طراحی سامانه جایگزین سوئیفت روسیه برطبق تکنولوژی بلاکچین مورد نظر  است. نخست ارتقاء امنیت و شفافیت این سامانه و در گام های بعدی امکان بهره گیری از آن در زمینه‌ها و موارد متفاوت می باشد.

با این کار حذف و سرقت اطلاعات میسر نخواهد بود و آپدیت داده ها به شکل اتوماتیک برای تمام اعضای سامانه با هرتغییر انجام گرفته ، صورت خواهد پذیرفت .

استفاده از بلاکچین به منظور پشتوانه و بسترSPFS  به ممانعت از هک شدن کمک خواهد نمود. حال آنکه بانک‌های روسی زمانی که از سوئیفت استفاده می کنند با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند .

تا آنجا که در بعضی موارد مشاهده شده است که سامانه پرداخت وتسویه بر اساس بلاکچین این قدرت را دارد که در مقایسه با سوئیفت با اطمینان بیشتری پیام‌های مالی را منتقل کند.

افزون بر این بایستی دید که روسیه از ارز دیجیتالی اتریوم برای استفاده از بلاکچین در سامانه پرداخت خود به کمک می طلبد.

رئیس‌جمهور روسیه چندی پیش اعلام نمود که استفاده از ارزهای دیجیتال در این کشور ممنوع اعلام می باشد . البته شایان ذکر است که موفقیت ونزوئلا در ایجاد ارز دیجیتالی دولتی مخصوص خویش موجب شد که روسیه دراستفاده از این ارزها تغییر نظر دهد .

خرید و فروش بیت کوین

برای تهیه بیت کوین به صورت مستقیم میتوانید با خرید پرفکت مانی توسط شرکت خدمات پرداخت نوین اقدام به خرید کنید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *