رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

چگونه رزرو هتل با Booking.com و نحوه پرداخت با ارز دیجیتال را شروع کنیم؟ گردشگری مجازی جایگاه انکار ناپذیری درزندگی تعداد بسیار زیادی از افراد جهان را به خود اختصاص داد. دیجیتالی شدن روش زندگی امروز این موضوع را سبب شد که به گسترش و رونق صنعت گردشگری کمک کرده است . لازم به ذکر است که سایت بوکینگ (Booking)، از برترین پرتال‌های گردشگری در فضای مجازی محسوب می شود. امروز وبلاگ خدمات پرداخت نوین قصد دارد به خدمات و ظرفیت‌ های این سایت رزرو هتل در دنیای گردشگری بپردازد. شما میتوانید به راحتی با پرداخت ارز دیجیتال اقدام به رزرو هتل در این سایت شوید و از خدمات متعدد بهره مند شوید.

بوکینگ دات کام‌ ؛ پرتال گردشگری در فضای مجازی

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

ررزرو هتل با Booking.com مزایای متعددی دارد که زمانی که از این سرویس استفاده می‌کنید، ممکن است از آنها بهره‌برداری کنید

مزایای رزرو هتل با سایت Booking

گزینه‌های بی‌شمار

Booking.com یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین وب‌سایت‌های رزرو هتل در جهان است و بنابراین دسترسی به تعداد زیادی هتل، مهمان‌خانه، و اقامتگاه در سراسر جهان را فراهم می‌کند. این گزینه‌های متعدد به شما امکان می‌دهد تا هتلی که بهترین تطابق با نیازهایتان را دارد را انتخاب کنید.

نقد و بررسی‌ها و امتیازات

Booking.com به شما امکان می‌دهد نقد و بررسی‌های واقعی مسافرانی که قبل از شما در هتل اقامت داشته‌اند را مطالعه کنید. این نقد و بررسی‌ها به شما کمک می‌کنند تا تصمیم بهتری در مورد انتخاب هتل بگیرید.

لغو رزرو رایگان

بسیاری از هتل‌ها در Booking.com امکان لغو رزرو رایگان را ارائه می‌دهند. این امکان به شما اطمینان می‌دهد که در صورت نیاز، بتوانید رزرو خود را به راحتی لغو کنید.

تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه

Booking.com به طور مداوم تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. این پیشنهادات ممکن است شامل تخفیف‌های ویژه برای اعضای ویژه و کوپن‌های تخفیف باشند که می‌توانید از آنها بهره‌برداری کنید

راحتی و سادگی

رزرو هتل با Booking.com ساده و راحت است. شما می‌توانید هتل مورد نظر خود را با چند کلیک انتخاب کنید و پس از وارد کردن اطلاعات پرداخت، رزرو خود را تکمیل کنید.

پشتیبانی مشتری

Booking.com دارای تیم پشتیبانی مشتری 24/7 است که در صورت بروز مشکلات یا سوالات، به شما کمک می‌کنند.

نسبت به مقایسه قیمت‌ها

Booking.com به شما امکان می‌دهد قیمت‌های هتل‌ها را مقایسه کنید و بهترین معامله را پیدا کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است شرایط و قوانین Booking.com در هتل‌ها مختلف متفاوت باشند، بنابراین پیشنهاد می‌شود که قبل از رزرو دقیقاً شرایط رزرو هتل مورد نظرتان را مطالعه کنید تا همه جزئیات را بدانید و مشکلاتی احتمالی را از پیش از روزنامه کنید.

گردشگری مجازی

 سایت Booking  یا بوکینگ با ارائه لیستی که به ۱ میلیون فرصت اقامت اشاره دارد. برای گردشگران دنیای مجازی این فرصت را ایجاد کرده است که به رزرو محل اقامت در ۹۳ هزار مقصد گردشگری در ۲۲۴ کشور دنیا اقدام نمایند.

با مراجعه به این سایت علاوه بر این فرصت‌ها، کاربران می تواند ۹۷ میلیون نظر ثبت است. در پرتال را که برای همه قابل مشاهده است را بررسی  تا قبل از انتخاب خدمات محل اقامت یا سایر سرویس هایی که در سایت عرضه می گردد، از پیشنهادات و اظهارات دیگران نیز بهره مند شوند. می توان گفت که Booking و تریپ ادوایزر (Trip Adviser) از برجسته ترین ها در حوزه گردشگری مجازی می باشند.

در یک ماه گذشته خدمات پرداخت نوین تمام سعی و تلاش خود را به کار بست . به استفاده از برنامه‌ای جدید سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فعال و معروف در حوزه گردشگری مجازی، آموزش الکترونیک، بورسیه و پذیرش تحصیلی را معرفی نماید. با توجه به نیازهای کاربران خود، آنها را با این مجموعه‌های پر کاربرد آشنا کند. هم اکنون در این بین به آسانی کاربران قادرند با مستر کارت تراول و مستر کارت تراول پریمیوم از Booking یا بوکینگ علاوه بر رزرو هتل ، همه ی امور پرداختی در خارج از کشور را انجام دهند.

در ایران نیز همانند تمام نقاط جهان سایت‌های گردشگری و بورسیه و پذیرش تحصیلی از پربازدیدترین درگاه‌هایی به شمار می رود .

اکس نوین این آمادگی را دارد تا نیازهای پرداختی مخاطبان خود را در زمینه رزرواسیون مکان‌های اقامتی، پرداخت هزینه‌های شرکت در آزمون‌های بین‌المللی و همینطور خرید کالا و خدمات از سایت‌های معروف اینترنت، مجموعه‌ای از خدمات را به کاربران جامعه اطلاعاتی کشور ارائه نماید .

سایت‌ها در حوزه ی گردشگری مجازی مثل کوچ سرفینگ، اینترنیشن، تریپ ادوایزر، ریان ایر معرفی شد . با استفاده از آنها کاربران قادر باشنداز خدمات گوناگون این درگاه های مبتکر و فعال در زمینه  گردشگری و تفریح با شناخت بیشتری بهره ببرند.

اکثر سایت‌هایی که در سرویس وبلاگ پرتال ما معرفی می شوند، خرید اینترنتی از طریق محصولات مربوط به پرداخت الکترونیک خدمات پرداخت نوین را برای مخاطبان ممکن می کند. در نتیجه چنانچه خواهان عضویت در سایت‌ و یا خرید محصولات و خدمات هستید ، همیشه با مشاوران ما تماس بگیرید.

امروز سرویس وبلاگ می خواهد ، یکی دیگر از سایت‌های معروف و معتبر گردشگری در فضای اینترنت را معرفی نماید. یکی از پرتال‌های حرفه‌ای دارای تنوع برای رزرو هتل و بلیط هوایپما و در تمام جهان می توان به سایت بوکینگ اشاره نمود.

این سایت نیز مثل تریپ ادوایزر، که از شاخص ترین های گردشگری آنلاین محسوب می شود. میلیون‌ها کاربر از خدمات آن استفاده کردند. مطالعه نقطه نظرات و پیشنهادات این کاربران در بخش review‌ها به شما در استفاده از خدمات آن کمک می کند .

این سایت در آوریل ۲۰۱۶ میلادی چزء ۱۲۰ سایت اول دنیا بود. اطلاع دارید که در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون سایت فعال در فضای مجازی فعالیت دارند . سایت الکسا، هر روز بر اساس میزان page view‌ پرتال‌ها، به رتبه بندی آن‌ها اقدام می کند. داشتن چنین جایگاهی در بین میلیون‌ها سایت فعال وب و همچنین با وجود رقبای بزرگ، اهمیت کار خلاقانه و تاثیرگذار Booking را مشخص می کند.

در سال ۱۹۹۶ میلادی این سایت فعالیت خود را آغاز کرد. این سال درست زمانی بود که غول های اینترنتی از قبیل گوگل، یاهو، آلتاویستا، msn، آمازون و ebay شروع به کار نمودند. در حقیقت سایت بوکینگ توانست به میلیون‌ها گردشگر در تمام جهان خدمات گوناگونی را عرضه نماید.

۴۲ زبان در این سایت معرفی شدند . به طور تقریبی بیشتر زبان‌های زنده دنیا، در این پرتال برای بهره گیری از خدمات آن با مشکل زبانی مواجه نخواهند شد .

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

کسب و کار منحصر به فرد برای پرتالی منحصر به فرد

سایت بوکینگ  اقذام به طراحی مدل کسب  و کار (business model) دارای تنوع و خلاقیت نمود. به همین دلیل نگرشهای مشتری‌مداری و تعامل با عرضه کنندگان خدمات در این سایت گردشگری آنلاین، در کتاب‌ها و مقالات زیادی بازتاب داشته است.

این سایت نیز مثل بسیاری از سایت‌های مه ، اول یک استارت آپ بود که در Enschede پا به عرصه وجود نهاد. در حقیقت هلندی‌ها در شهر زیبای آمستردام ، پرتالی پایه‌گذار نمودند . در طول ۲ دهه توانست  به یکی از بارزترین پرتالهای گردشگری مجازی تبدیل شود .و از ایده‌های الهام‌ بخش برای کارآفرینان دیجیتالی بشمار می رود.

این پرتال را تا سال ۲۰۰۵ میلادی کنسرسیوم PriceLine ادراه می‌نمود که سایت‌های گردشگری کوچک و بزرگی را در اختیار دارد. بیش از ۹۰۰ هزار مکان اقامتی در دنیا  با این سایت قرار داد منعقد نمودند تا خدمات آنها را در اختیار میلیون‌ها کاربر سایت قراردهد.

چند صد هزار اتاق در تمام نقاط کره زمین بصورت روزانه بوسیله مشتریان سایت اجاره می‌گردد . در حقیقت قسمتی از خدمات گردشگری آنلاین در عرصه ی رزرواسیون مکان های اقامتی، را Booking انجام می دهد. دو سوم کل درامد کنسرسیوم پرایس لاین در سال ۲۰۱۳ میلادی بوسیله بوکینگ کسب شد.

آقای Geert Jan Briuinsama و SICCO سکان هدایت سایت بوکینگ را برعهده داشته اند. Sterf Noorden  نیز برای مدت زمانی به عنوان مدیرعامل شرکت فعالیت نموده است. کسب و کاری که این جوان‌های خلاق در زمینه کسب و کار آنلاین (ICT BASED BUSINESS)  به راه انداخت، در سال ۲۰۰۵ میلادی بعد از ۹ سال با رقم ۱۱۳ میلیون دلار توسط کنسرسیوم پرایس لاین خریداری شد.

یک دهه از زمانی که بوکینگ با سایت‌هایی همانند ACTIVEHOTELS.COM که پرتالی اروپایی جهت رزرواسیون آنلاین می باشد، ارتباط دارزد می گذرد . این سایت نیز با رقم ۱۱۶ میلیون دلار به PriceLine Group  فروخت.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

کنسرسیوم پرایس لاین در سال ۲۰۱۱ میلادی از خدمات گردشگری مجازی، بیش از ۱/۱ میلیارد دلار درآمد بدست آورد. اقدام پرایس لاین درخرید برترین‌های کسب و کار گردشگری آنلاین و بدست آوردن سودهای نجومی موجب شد تا بعضی رسانه‌ها رفتار سازمانی کسب و ادغام (Merger & Acquisition) پرایس لاین را به عنوان موفق‌ترین کسب و ادغام تاریخ آنلاین‌ها معرفی نمایند.

البته باید به این مسئله دقت نمود که بعدها خرید اینستاگرام با قیمت ۲ میلیارد دلار بوسیله فیسبوک (بارزترین شبکه ی اجتماعی)، خریدی بسیار با ارزشتر از شکارهای پرایس لاین در دنیای گردشگری مجازی بشمار می آید. از آنجا که در حال حاضر نیم میلیارد نفر به دنیای جادویی اینستاگرام  اعتیاد پیدا کرده اند که برای فیسبوک دآمدی قابل توجه بهمراه دارد.

از سال ۲۰۱۱ میلادی آقای Darren Huston مدیر اجرایی (CEO) شرکت را به عهده گرفت. ایشان  قبل از اینکه وارد  Booking شوند در شرکت مایکروسافت با عنوان مدیر اجرایی عملیاتی فعالیت می نمودند. بوکینگ یکی از شرکای بزرگ تجاری گوگل در عرصه تبلیغات ADWRODS این شرکت بود . محصول امید کردستانی ایرانی معاون گوگل در سال‌های نه چندان دور محسوب می شود.

Booking  سالانه ۴۰ میلیون دلار را برای تبلیغات در گوگل ادوردز صرف می کرد. این اقدام باعث می‌شد تا کسانی که در اینترنت در پی یافتن سایت‌هایی برای رزرو مکان اقامتی با خرید بلیط هواپیما یا کسب اطلاعات درمورد مقصدهای گردشگری درتمام دنیا هستند، همواره Booking.com به عنوان پرچم دار گردشگری آنلاین برای آن‌ها به نمایش داده می شود.

به چه طریقی از Booking بهره ببریم؟

نحوه ی استفاده از یکی از برجسته‌های دنیای گردشگری مجازی خیلسی راحت است . تمام خدمات آن را می توان از طریق امکانات پرداخت الکترونیک خدمات پرداخت نوین دریافت نمود. بیشتر افرادی  که برای درخواست روادید کشورهای اروپایی به ویژه حوزه شنگن در تهران درخواست روادید مینمایند، از خدمات صدور ووچر این پرتال برای رزرواسیون استفاده می‌نمایند.

امکان reservation conformation که همراه کد رهگیری الکترونیکی برای مخاطبان صادر می گردد. فرصتی می باشد که یک مکان اقامتی را برای مدت زمانی رزرو نگه می‌دارد . در صورتی که تایید نهایی انجام گیرد، می‌توان آنجا را به بهای رزرو خریداری نمود. در زمان  خرید نیز، با پرداخت الکترونیک خدمات پرداخت نوین، فرآیند تکمیل می‌گردد.

سرویس موبایل آن نیز امکان استفاده آسان‌تر از سایت را برای کاربران فراهم می کند. این سایت اطلاعات مکان‌های اقامتی رابه شکل زیرنمایش میدهد.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

سایت روال ثابتی برای نمایش فرصت‌های اقامتی در اختیار مخاطبان دنبال می کند. به عنوان مثال نام تمامی مکان‌های اقامتی به صورت آبی رنگ در بالای آگهی به نمایش در می آید. تعداد نظرات مثبت و REVIEWهایی که کاربران به این مکان اقامتی داده‌اند، درسمت راست با معرفی تعداد ریویووها معرفی می گردد.

به عنوان مثال  Kempinsiki Hotel در امارات، بیش از ۴ هزار review دریافت نموده و ۵ ستاره می باشد. رتبه EXCELLENT 8/7 از ۱۰ نشانگر این می باشد  که این مجموعه مورد استقبال بیشتر کاربران قرار گرفت. تعداد دفعاتی که کاربران این مجموعه را BOOK  کردند  در این قسمت میاید. چنانچه در این سایت روی عکس هر آگهی کلیک نمایید، مجموعه‌ای از اطلاعات و خدمات گوناگون که مجموعه اقامتی مورد نظر ارائه می‌کند، میاید.

رزرو هتل با Booking.com

تصویر بالا آگهی هتل کمپینسکی در دوبی می باشد که کاربران سایت از آن استقبال نموده اند. همان گونه که شاهد هستید، سایت Booking  بعضی اوقات ، بسته‌های تخفیف قابل توجهی را عرضه می نماید . مثلا، اقامت دراین هتل ۴۰ درصد تخفیف تابستانی را شامل می شود.

ده‌ها تصویر از هتل و خدماتش در اختیار مخاطبان قرار دارد تا اطلاعات کاملی از این مجموعه داشته باشند.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

هر آگهی در این سایت، REVIEWهایی دارد که در ۳ بخش دسته بندی می گردند:

۱. مکان عالی بود (LOCATION WAS GREAT)

۲. پرسنل عالی بودند (WONDERFUL STAFF)

۳. خیلی تمیز (VERY CLEAN)

درمورد هر کدام از موارد سه گانه ، REVIEW های مسافران قابل مشاهده می باشد. این بهترین فرصت برای اطلاع از نظر مسافران قبلی در باره هر مکانی می باشد که در سایت ارائه  و خواهان رزرو و انتخاب آن هستید.

در بالای سایت و تمام صفحات، گزینه‌ای به نام CURRENCY‌ موجود است  .  انتخاب آن، قادر خواهید بود واحد پول مورد نظر را انتخاب تا ارقام بر اساس واحد پول مد نظر شما نمایش داده شوند.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

در این بخش واحد پول بیشتر کشور های دنیا ارائه شد.

می توان گفت که سرویس FREE CANCELATION یکی از امکانات قابل توجه سایت می باشد که روی اکثر اتاق‌هایی که در این پرتال ارائه می‌شودبرای مشتریان فراهم می شود. به این معنی که  اگر شما اقدام به رزرو مکانی نمودید و بعد از مدتی، تمایلی به پرداخت برای تایید رزرواسیون انجام شده نداشتید، بدون کم کردن هزینه‌ای از شما ، درخواست رزرو باطل می گردد.

بعضی از سایت‌ها برای باطل کردن ،هزینه‌ ای را شارژ می‌کنند که این مورد در بوکنیگ دات کام در بیشتر مواقع دیده نمی شود.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

۹۸ میلیون نظر و پیشنهادی یکی از پشتگرمی های این پرتال معروف می باشد که کاربران این سایت درمورد مکان‌های اقامتی و فرصت‌های گردشگری که این سایت در تمام دنیا عرضه می نماید، نذکر کرده اند. این ۹۸ میلیون نظر به شما این امکان را می دهند که قبل از انتخاب و رزرو یک مکان اقامت در دنیا، نظرات سایر مسافرانی که از این مکان استفاده کرده‌اند را ببینید و نمره‌ای که به خدمات ارائه شده داده‌اند را مشاهده کنید.

این موضوع تا جایی پیش میرود که اکثر اوقات، نظرات کاربران موجب می شود که  مکانی که بسیار مد نظر شما بود، از لیست انتخاب شما خارج شده  یا بالعکس. اکثر سایت‌های گردشگری معروف دنیا مثل TripAdvisor این تعداد REVIEWهایی که کاربران در سایت روی خدمات درج می کنند را به عنوان برگ برنده و امتیاز رقابتی (COMPETIVE ADVANTAGE) قلمداد می کنند آنطور که دیده می شود در  بوکینگ نیز اوضاع  همین گونه است .

اگر می خواهید از خدمات پرتال استفاده کنید لازم است که عضو سایت بشوید. این عضویت رایگان می باشد. همان طور که در تصویر زیر می بینید، با کلیک روی گزینه REGISTER پرتال، صفحه‌ای نمایش داده می شود.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

ایجاد حساب کاربری

با استفاده از حساب کاربری خود در گوگل یا فیسبوک نیز می‌توانید مستقیم عضو سایت شوید واقدام به تشکیل پروفایل نمایید. جنبه مثبت این کار آن است که می‌تواند همزمان با استفاده از خدمات سایت، روی محتوای  در پرتال هم اظهار نظر نمود و دیگر کاربران به نظر شما و شما به نظرات دیگران رتبه بدهید.

چنانچه هنوز اقدام به  ایجاد حساب کاربری فوق نکرده اید، با استفاده از یک پست الکتروتیک معتبر، قادر خواهید بود که عضو سایت شوید. تنها کافی است روی لینکی که برای تایید عضویت برای شما hvs می شود کلیک نمایید تا حساب کاربری شما VERIFY  شود.

این سایت دارای ده‌ها میلیون نفر عضو دائم می باشد که از خدمات آن بهره می برند. دقت کنید که استفاده از خدمات این سایت با توجه به بیانیه خدمات صورت می‌گیرد. در نتیجه اگر خواهان استفاده از این پرتال هستید، حتما زمانی را به مطالعه این بخش اختصاص دهید.

سایت بوکینگ نیز مانند سایت آمازون که wish list برای کاربرانش تدارک دیده ، این فرصت را برای کاربران ایجاد نمود. تا خدمات مورد علاقه خود را در بسته‌ای حفظ نمایند تا در آینده اگر تمایل داشتند از آن خدمات مورد نظر خود بهره ببرند، تا فراموش نکنن که که چی کجا بود! این امکانات در بخش MY LISTS قرار گرفته است.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

از فواید بخش MY LISTS‌ در سایت بوکینگ می توان به ذخیره سازی اطلاعات مکان‌های اقامتی که موردنظر شما می باشد.  همینطور به اشتراک گذاشتن لیست علاقه مندی هی خود با دوستان و آشنایان چه در این سایت و چه خارج از آن،اشاره نمود.

برای کسانی که به عضو یت خبرنامه سایت درمی آیند، گاهی اوقات خدماتی دریافت می‌کنند که ۵۰ درصد تخفیف را برای آن‌ها به ارمغان می آورد.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

چنانچه قصد دارید رزروی که در سایت انجام داده‌اید را ببینید یا خواهان انجام تغییرات و اصلاحاتی روی آن می باشید و یا BOOKING CONFORMATION  (تایید رزرو) را در اختیار داشته باشید. از این آدرس استفاده نمایید که صفحه زیر را برای شما به نمایش در می آورد.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

در صفحه فوق شما مقادر هستید در قسمت  MAKE CHANGES TO A BOOKING، هر نوع تغییری که مایل هستید را روی رزروی که انجام داده‌اید، اعمال نمایید. با درج نمودن پست الکترونیک یا رمز عبور می توانید این کار را انجام دهید. علاوه بر این اگر این اطلاعات را فراموش نموده اید، فقط با ورود کد رزرو (BOOKING NUMBER) و PIN CODE  اطلاعات رزرو شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

چنانچه تمام این‌ها را نیز فراموش نمده اید، با استفاده از ارسال مجدد تاییدیه رزرو Resend Your Booking Confirmation قادر هستید که به اطلاعات رزرو انجام شده دست یابید. حتما لازم است برای رزرو قطعی از این طریق وارد بخش رزرو شوید و خدمات پرداخت را به انجا رسانید.

شایان توجه است که همان گونه  که قبلا نیز  اشاره شد، بیشتر محل‌های اقامتی که در این سایت ارائه شده است، امکان ابطال رزرو رایگان را داشته و افزون بر آن بابت رزرو از شما پولی دریافت نمی شود. به این معنی که حتی اگر اطلاعات کارت اعتباری بین المللی خود را درج نموده و رزرو موقت انجام دادید، تا قبل از روز مورد نظر، می توانید هر کاری  انجام دهید و پولی از شما کم نخواهد شد.

این مسئله برای افرادی که تاییدیه رزرو را برای سفارت‌خانه‌ها می‌گیرند، مهم می باشد. در حقیقت سایت، deposit  از شما کسر نمی‌کند.

گاهی اوقات ممکن است که شما با یک شماره کارت اعتباری، به رزرو پرداخته و بعد از مدتی، با شماره کارت دیگری، اقدام به پرداخت هزینه مکان رزرو شده را کنید. این که چنین مسئله ای مورد تایید محل اقامت رزرو شده باشد یا نه، موضوعی می باشد که لازم است از مسئولان هتل مقصد سوال شود.

با بوکینک Booking درآمدزایی کنید !

بوکینگ (Booking) دارای پلتفرمی می باشد  که برای کسب و کارهای گوناگون از وبلاگ نویس‌ها گرفته تا فعالان سایت‌های اینترنتی و خطوط هوایی و هتل‌ها و عاشقان فعالیت برای گسترش کسب و کار Booking، فرصت‌هایی را ارائه می کند که قادر به درآمدزایی باشند.

یک وبلاگ نویس یا صاحب یک سایت که علاقمندان بسیاری دارد، می‌تواند لینک پروفایل خود را در وبلاگ یا سایت قرار دهد تا چنانچه کاربری از مجموعه فوق به سایت متصل شد و خریدی را به انجام رساند ، این افراد نیز از این خرید پورسانت دریافت کنند. برای این کار به قسمت partner center مراجعه کرده و فرم زیر را تکمیل نمایید تا پروفایلی خاص برای شما در این قسمت ایجاد گردد.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

درآمدزایی با Booking.com

نباید فراموش نمود که درآمدهای ایجاد شده در این بخش به صورت دیجیتالی ذخیره میگردد و وقتی که حساب اینترنتی ارزی یا شماره کارت ارائه شود یا از خدمات خدمات پرداخت نوین استفاده شود، معادل ارزی یا ریالی در اختیار افراد قرار می گیرد.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

در صورتی که برای استفاده از خدمات سایت در این بخش سوالی برای شما پیش آمد، به شما پیشنهاد می شود که بخش سوالات متداول FAQ مراجعه نمایید. از طریق Affiliate IDD که برای شما در سایت تعریف می گردد، تمام مخاطبانی که از طرف شما به این سایت مراجعه کنند، بشکل آنلاین نظارت شده و شناسایی می‌گردند و بعد از خرید، کمیسیون شما به حساب اینترنتی که در سایت باز کرده‌اید واریز می گردد.

شایان توجه است که، هر چه قدر تعداد کسانی  که از طرف شما به سمت بوکینگ برای رزرواسیون مراجعه کنند، کمیسیونی که به شما پرداخت می‌شود بیشتر می باشد. در جدول زیر این پرداخت نشان داده شده است.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

نقدر کردن درآمد ارزی بیت کوین و پرفکت مانی

اگر می خواهید درآمدهای خود در این سایت را نقد کنید نیز خدمات پرداخت نوین در خدمت شما می باشد. خدمات نقد کردن درآمد ارزی مانند دلار پرفکت مانی ، ووچر پرفکت مانی ، بیت کوین و اتریوم فرصتی می باشد که سایت برای این دسته از کاربران در نظر گرفته است.

نقد کردن درآمد های ارزی

یکی از سرویس های منحصر به فرد خدمات پرداخت نوین بوجود آوردن امکاناتی برای  نقد کردن درآمد های ارزی شما از اینترنت می یاشد. اگر شما برنامه نویس، طراح، معمار، عکاس  یا صاحب هر نوع شغل خاصی می باشید که با مشتریان خارج از کشور همکاری می کنید این سرویس برزای شما شرایطی را فراهم می کند که درآمد ارزی خود را به ریال نقد نمایید!

اخبار از دنیای بوکینگ دات کام

جدیدترین خبر منتشر شده از این شرکت حاکی از این است که، ارائه Booking Message توسط Booking با استقبال مشتریان و ارائه دهندگان خدمات در این پلتفرم بزرگ گردشگری مجازی همراه بوده است . با استفاده از این پلتفرم، مهمانان (کاربران سایت Booking ) و میزبان‌ها (ارائه‌دهندگان خدمات اقامتی) قادر خواهند بود که به شکل مستقیم با یکدیگر تعامل نمایند.

این محصول در امتداد ماموریت small step ، rapid innovation  (گام کوچک، نوآوری سریع) که در دستور کار رفتار سازمانی Booking قرار دارد، عرضه شده و کابران سایت می توانند از آن استفاده نمایند.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

*(خبر  معرفی مسنجر بوکینگ که برای مهمان و مسئولان محل های اقامتی در هر زمان و به زبان های متفاوت دنیا شرایط چت را فراهم می کند )

یکی از خدمات جالبی که در پیام رسان بوکینگ در اختیار کاربران قرار گرفته است، امکان چت آنلاین و همینطور ترجمه متن های  بین مهمان و میزبان می باشد. به عنوان مثال اگر شما بوسیله بوکینگ در شانگهای چین اتاقی برای چند شب رزرو کرده باشید، قادرید پیش از رفتن  به هتل، با مسئولان هتل به زبان چینی چت کنید.

تنها کافی است متن خود را به زبان مورد نظرخود (غیر چینی) مثلا انگلیسی نوشته و بعد از آن با میزبان که اصلا به زبان انگلیسی مسلط نیست ، چت کنید. پیامهای ارسالی از میزبان به مهمان، همیشه به زبان انتخابی شما ترجمه می‌ گردد.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

* (محیط تعاملی چند زبانه در مسنجر بوکینگ بین میزبان و مهمان)

امکان چت آنلاین بین میزبان و مهمان باعث می گردد  تا مهمانان که همیشه با سوالات کلی و عمومی درمورد زمان رسیدن، دریافت کلید، اجاره خودرو از فرودگاه تا ترمینال به سمت هتل و موضوعاتی این چنینی مواجه هستند، بتوانند سوالات خود را مطرح نموده و جواب های فوق و به روز شده‌ای به آنها داده شود؛ که این پاسخ ها به زبان مورد علاقه شخص و به شکل مکتوب می باشد.

ارتباطات مکتوب منجر به این می شود که دو طرف گفتگو به آسانی از منظور خود آگاه شده و بتوانند اطلاعات را مبادله نمایند و از این اطلاعات آرشیو شده را در زمان مورد نظر بکار گیرند. حال آنکه ارتباطات صوتی، امکان دارد چنین ظرفیتی نداشته باشد.

مسئولان بوکینگ اخیر اعلام کرده اند که  بیش از ۴۰ زبان به زودی برای ارائه خدمات در مسنجر بوکینگ ارائه می شوند و مهمانان می‌توانند به آسانی خدمات مسنجر بوکینگ را برای ارتباط با مسئولان مکان‌های اقامتی در تمام دنیا بکار بگیرند. تا بحال بیش از ۱۵۰ هزار نفر در تمام دنیا خدمات این مسنجر را مورداستفاده قرار داده اند.

خبر دیگر حکایت از این دارد که، Booking  می خواهد از فناوری هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) برای ارائه خدمات به کاربرانش استفاده کند. این خدمات با عنوان Booking Experiencee™ ارائه  می شوند و به مهمانانی که به مکان‌های اقامتی وارد می‌شوند کمک می‌کند تا زمانی که  به مقصدهای اقامتی خود وارد می شوند، چه کارهایی انجام دهند تا از سفر و اقامت خود بیشتر لذت ببرند.

همیشه این سوال برای مسافران مطرح است که زمانی که به محل اقامت رسیدند، چه کاری هایی انجام دهند تا هم حوصله‌شان سر نرود و هم بیشترین لذت را از اقامت خود در محل اقامت و شهر مورد نظر ببرند.

خانم Ann Sopphie قائم مقام توسعه محصول در این شرکت اعلام نموده است که این سرویس جدید، برای مهمانان مکان‌های اقامتی در تمام دنیا این فرصت را بوجود می آورد تا در بستر دیجیتالی، پیشنهاداتی جالب و گسترده درمورد رویدادها و برنامه‌هایی که در شهر محل اقامت آن‌ها جریان دارد یا خواهند داشت، دریافت نمایند.حتی بوسیله اپلیکیشن موبایل Booking، مهمانان می‌توانند بلیط شرکت در این رویدادهای معرفی شده را انتخاب و خریداری نمایند.

درس هایی از Booking

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

از Booking و مطالبی که در بالا مطرح شد چه درس‌هایی می‌توان گرفت؟ فعالان کسب و کارهای اینترنتی در ایران از تجربه‌های متفاوت این برجسته ترین پرتال گردشگری آنلاین، چه نکته‌هایی می‌توانندیاد گرفت؟ دوستداران استارت آپ و طراحان اپلیکیشن، چه نکات چشمگیری از کسب و کار Booking می‌توانند برداشت کنند تا محصولات و خدمات بومی شده برای علاقمندان به گردشگری ایران بوجود آورند؟

۱. در ایران نمی توان هیچ سایت فارسی برای رزرو مکان‌های اقامتی در سراسر کشور با خدمات جامع پیدار نمود در حقیقت چنین سایتی وجو ندارد. کارآفرینان دیجیتالی کشورمان برای ارائه پرتال‌های خدماتی و رزرواسیون می توانند تجارب  Booking ، را به کار بگیرند.

۲. یکی از امکانات  قابل توجه  Booking،‌ خدماتی می باشد که بوسیله اپلیکیشن آن ارائه می‌گردد. ارائه خدمات بوسیله اپلیکیشن، فرصت هخایی را بوجد خواهد آورد و لازم است تمام کسب و کارهایی که در کشور برای ارائه خدمات در عرصه گردشگری مجازی طراحی می‌شود، دادای یک نسخه اپلیکیشن باشند.

۳. دنیای گردشگری مجازی یعنی دنیای اپلیکیشن . خدمات وسیعی که اخیرا Booking بوسیله اپلیکیشن خود در اختیار کاربران قرار داده است، این امکان را برای مسافران ایجاد می کند که در پلتفرم آن، از امکانات های هوشمند این مجموعه در زمینه گردشگری مجازی بهره ببرند. چت آنلاین و خدمات هوشمند معرفی رویداد در شهرهای محل اقامت گردشگر که در بخش خبری به ان اشاره شد از ایتن دست قابلیت ها می باشند.

۴. گردشگری مجازی، فقط به این معنی نیست که برای برای مشتریان امکان رزرواسیون فراهم نمود. همانگونه که در سایت مشاهده کردیم، لازم است برای مشتریان خدمات گوناگونی فراهم شود. به عنوان مثال:

ایجاد دسترسی به نظرات سایر کاربران درمورد یک مکان اقامتی

فراهم کردن شرایط تبدیل واحد پول

عرضه  کمترین نرخ رزرو مکان اقامتی

ایجاد محیطی برای تبادل نظر میان مهمان و میزبان در پلتفرم تعامل الکترونیکی چند زبانه

داشتن خبرنامه اینترنتی برای اطلاع رسانی درمورد بسته‌های تور و هتل با نرخ های متفاوت در تمام دنیا

داشتن یک طراحی ساده و شکیل که مرور مطالب را به سهولت  ممکن نماید

امکان فرصت آفرینی و درآمدزایی برای افرادی که مایلند در عرصه گردشگری مجازی در بستر این سایت به فعالیت بپردازند

۵. سایت بوکینگ برای گسترش خدمات خود، سایت‌های فعال گردشگری دنیا را به استخدام خود درآورده است. سایت‌هایی مثل KAYAK.COM،AGODA.COM ،RENTALCARS ،PRICELINE و سایر مجموعه‌ها که سیاست کسب و ادغام پرتال در دو دهه گذشته آنها را شکار کرده است.

رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین

در نتیجه لازم است که استارت آپ‌های ایرانی به این مسئله توجه داشته باشند که در جهان اقتصاد دات کام‌ها، تک روی برای بلند مدت برگ برنده و رفتاری فرصت آفرین محسوب نمی شود. داشتن تعامل با دیگران در این عرصه، موفقیت بیش‌تر را ضمانت می کند و خطر فعالیت را تا حد قابل توجهی کم می کند.

۶.  بخشی به نام RECENTLY SEEN در پرتال وجود دارد که آگهی‌هایی را که شما در سایت بازدید کرده‌ و ذخیره نکرده‌اید ، را نشان می دهد. این بخش، ایده خلاقانه خوبی برای اینچنین سایت‌های شلوغ و پر از اطلاعات می باشد که کاربران فراموش می‌کنند تا اطلاعات مکان‌های مورد نظر را یادداشت کنند.

طراحان سایت‌های آینده گردشگری مجازی کشورمان لازم است ایده‌های دیجیتالی مشابه این مثل  WISH LIST در دستور کار خود قرار دهند. ایده‌هایی ساده که با وجود این ساده بودن فرصت آفرین و تاثیرگذار می باشند. این‌ها ایده‌های دیجیتالی خوب، برای کاربران مناسب مسی باشد!

۷.  همانطور که مشاهده می شود بوکینگ در گوگل و شبکه‌های اجتماعی دارای حضور بسیار فعالی می باشد. این سایت از روز نخست مخاطبانش میلیونی نبودند. افزون بر خدمات وسیع و با کیفیت ، نباید از نقش تاثیرگذار تبلیغات برای این مجموعه غافل شد.

بایستی تمام سایت‌های گردشگری ایرانی به این مسئله دقت داشته باشند که نشستن و به امیدوار بودن به جذب مخاطب بوسیله SEO و نداشتن تبلیغات هدفمند و حرفه‌ای، در دراز مدت رفتار ارزشمندی قلمداد نمی شود. با نگاهی به هزینه‌های میلیون دلاری بوکینگ در تبلیغات به نسبت ارزش بازاری امروز سایت به اهمیت این موضوع پی خواهید برد. در نتیجه ، نباید از جایگاه تبلیغات برای فعالان گردشگری مجازی  غافل شد که خود به نوعی برگ برنده بشمار می آید

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

8 thoughts on "رزرو هتل با Booking.com و پرداخت هزینه با خدمات پرداخت نوین"

  1. هادی گفت:

    سلام و با تشکر از خدمات عالی تان و موضوعات تاپتان
    فقط امیدوارم خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مااند ترون دیپل امکان پذیر شود
    مرسی

  2. دانلود اهنگ جديد عزیز جون گفت:

    عالییییییییییییییییی

  3. ریمیکس شاد اهنگ "ای دل تو خریداری نداری افسون شدی و یاری نداری" لیلا فروهر گفت:

    عالی قشنگ بود

  4. شعر و ترانه گفت:

    خیلی عالی بود.لایک داره

  5. مجله آموزشی و تصویری گفت:

    خوب بود

  6. نودی گفت:

    عالییییی مرسی

  7. جک جی 3 گفت:

    عالییییی مرسی

  8. سوله بیستون سازه گفت:

    بی نظیر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *