آموزش خرید ووچر و نحوه استفاده از آن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

پرفکت مانی یکی از شرکت های عرضه کننده خدمات پرداخت الکترونیک می باشد. برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا از سراسر جهان انتقال وجه انجام دهند ، با آموزش خرید ووچر و نحوه استفاده از آن همراه ما باشید. امکانات پرفکت مانی عبارتند از :خرید آنلاین، انتقال وجه، دریافت دستمزد و خرید ارز های دیجیتال که کاربران این سایت می توانند از این خدمات استفاده کنند .

ووچر پرفکت مانی (e-voucher) همچون کارت شارژو خرید پرفکت مانی می باشد که امکان شارژ حساب خود یا دیگران را برای شما فراهم می کند. ما در این محتوای آموزشی می خواهیم روش خرید ووچر پرفکت مانی و کاربرد های آن را بررسی نماییم. شما را با تمام زوایای آن آشنا کنیم.
ووچر پرفکت مانی مانند یک چک بانکی الکترونیکی عمل می کند. افزایش حساب و برداشت حساب توسط فرد دارنده حساب و یا دیگران را امکان پذیر می کند.

مزایای ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی (Perfect Money) یکی از ارزهای الکترونیکی و پرداخت آنلاین است که به معاملات مالی آنلاین کمک می‌کند. این سیستم دارای مزایای مختلفی است که برای افراد و شرکت‌ها مفید و موثر می‌باشد. در زیر تعدادی از مزایای ووچر پرفکت مانی آورده شده است:

سرعت و سهولت تراکنش

انتقال وجه و انجام تراکنش‌های مالی با ووچر پرفکت مانی به سرعت انجام می‌شود. این به شما امکان می‌دهد تا به راحتی پرداخت‌ها را انجام دهید و به سرعت از مزایای خود برای انتقال وجه بهره‌برداری کنید.

قابلیت انجام تراکنش‌های بین‌المللی

آموزش خرید ووچر و نحوه استفاده از آن

ووچر پرفکت مانی به شما این امکان را می‌دهد تا تراکنش‌های مالی بین‌المللی را با سهولت انجام دهید. این ارز دیجیتال می‌تواند برای تجارت بین‌المللی و ارسال وجه به دیگر کشورها مفید باشد.

حفاظت از حریم خصوصی

ووچر پرفکت مانی امکانات حفاظت از حریم خصوصی را فراهم می‌کند. تراکنش‌های شما می‌توانند به صورت ناشناس باشند و اطلاعات حساس شما محفوظ می‌ماند.

کنترل مالی

این سیستم به شما امکان می‌دهد تا به راحتی حساب‌های مالی خود را مدیریت کنید و از آنها برای پرداخت‌ها و معاملات مختلف استفاده کنید.

امکان انتقال به ارزهای دیجیتال دیگر

ووچر پرفکت مانی اجازه تبدیل ارز خود به ارزهای دیجیتال مختلف مانند بیت‌کوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) را داراست، که برای سرمایه‌گذاری و معاملات در بازارهای ارزهای دیجیتال مفید است.

آموزش خرید ووچر و نحوه استفاده از آن

پشتیبانی مشتری

ووچر پرفکت مانی دارای سیستم پشتیبانی مشتری است که به شما کمک می‌کند در صورت نیاز به راهنمایی یا حل مشکلات با مشکلات مربوطه مواجه شده، با آنها تماس بگیرید.

به طور کلی، ووچر پرفکت مانی به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی دارای مزایای خود است و برای افراد و سازمان‌ها می‌تواند در تسهیل تراکنش‌های مالی و مدیریت ارزهای دیجیتالی مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، همچنان باید توجه داشته باشید که ممکن است قوانین و محدودیت‌های مربوط به استفاده از ووچر پرفکت مانی در کشورها و مناطق مختلف متفاوت باشند.

یک شماره یکتای دیجیتالی 16 رقمی، یک کد فعال سازی 10 رقمی، مقدار اعتبار و تاریخ ساخت کارت تمام جزئیات ووچر پرفکت مانی را شامل می شوند.

به عبارت بهتر تمام آنچه که لازم است در مورد آن بدانیم در آن درج شده است.

تاریخچه پرفکت مانی

پرفکت مانی (Perfect Money) یکی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی و ارزهای دیجیتال است که در سال 2007 تأسیس شد. این سیستم توسط یک گروه کسب‌وکاری خصوصی به نام “Perfect Money Finance Corp” به رهبری ایوان تراچیفسکی (Ivan Turchinovsky) تأسیس شد. این سیستم با هدف ارائه خدمات پرداخت و انتقال وجه آنلاین به صورت امن و سریع به وجود آمد.

در طول سال‌ها، پرفکت مانی به عنوان یکی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی بین‌المللی شناخته شد و از آنجایی که امکاناتی مانند امکان انتقال وجه به دیگر کشورها و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف را ارائه می‌کند، در برخی از مناطق جهان به ویژه در کشورهایی که دسترسی به سیستم‌های بانکی بین‌المللی محدود است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

واحد پولی اصلی پرفکت مانی

واحد پولی اصلی پرفکت مانی به نام “PM دلار” (PM USD) می‌باشد که به معاملات و انتقال‌های مالی در داخل و خارج از پرفکت مانی از طریق این سیستم استفاده می‌شود.

پرفکت مانی همچنان به عنوان یکی از سیستم‌های پرداخت الکترونیکی معتبر در جهان فعالیت می‌کند و از طریق وب‌سایت خود خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد، از جمله امکان انتقال وجه، پرداخت‌های آنلاین، تبدیل به ارزهای دیجیتال و مدیریت حساب‌های مالی.

کاربرد ووچر پرفکت مانی

فرقی نمی کند که شما صاحب حساب پرفکت مانی هستید یا اصلا هیچ وقت حسابی از پرفکت مانی نداشته اید ! یعنی امکان استفاده از ووچر پرفکت مانی برای همه وجود وجود دارد.

1- در ابتدا شما می توانید یک کد ووچر ده دلاری تهیه نموده و با این کد حساب پرفکت مانی خود را شارژ نمایید.

2- در زمان استفاده از پرفکت مانی برای خرید های مختلف باید اطلاعات حساب پرفکت مانی ارائه شوند. اما برای استفاده از ووچر پرفکت مانی مجبور نیستید که اطلاعات حساب خود به سایت فروش ارائه دهید.

3- می توانید از موجودی حساب پرفکت مانی خود یک ووچر تهیه کرده و آن را به دوستان خود بدهید. به این ترتیب آنها بدون داشتن حساب پرفکت مانی می توانند از ووچر شما استفاده نمایند.
در مطالب بعدی به تفصیل در مورد ووچر پرفکت مانی صحبت می کنیم.

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی

همانطور که گفته شد شخص صاحب حساب پرفکت مانی می تواند از حساب خود ووچر تهیه کند.

Deposit در پرفکت مانی


شما می توانید وارد حساب کاربری خود در سایت رسمی پرفکت مانی شده و در قسمت “Deposit” از موجودی حساب پرفکت مانی برداشت انجام دهید.

گزینه دوم در این قسمت تحت عنوان ‘e-Voucher‘امکان خرید ووچر را برای شما فراهم می کند.

قسمت ‘e-Voucher depository’ گزینه ” Purchase a new e-Voucher” را انتخاب کنید.

باید روی حساب مورد نظر کلیک کنید (البته در صورتی که دارای چندین حساب هستید) و مقدار ووچر خود را انتخاب نمایید. بخش ‘Amount of e-Voucher‘ می توان این مقدار را تنظیم نموند. در نهایت و در آخرین مرحله باید گزینه “Preview purchase” را فشار دهید.

اینجا برای شما جزئیاتی به نمایش درمی آید لازم است آنها را مطالعه کنید. در صورت درست بودن همه چیز درست گزینه “Purchase e-Voucher” را انتخاب کنید.

بعد از کامل شدن پروسه ساخت ووچر پرفکت مانی شما ، برای تلفن شما یک پیامک ارسال می شود. این پیامک دربردارنده کد فعال سازی شما می باشد. در صورتی که در حال حاضر و فورا” قصد استفاده از این ووچر را ندارید ، بهتر است این کد را در یک مکان امن قرار دهید. دسترسی به آن برای افراد شخص ثالث امکان پذیر نباشد.

روش شارژ حساب پرفکت مانی با کد ووچر

در صورت داشتن کد ووچر پرفکت مانی می توانید حساب PerfectMoney خودرا با استفاده از این کد شارژ کنید. برای اینکار باید به قسمت ‘e-Voucher‘ وارد شده و گزینه ‘Active an e-Voucher‘ را انتخاب کنید.

آموزش خرید ووچر و نحوه استفاده از آن

در صحفه ی نمایش داده شده اطلاعات ووچری که در اختیار دارید را درج نمایید. دکمه ی “Active an e-Voucher” را در پایین کادر فشار دهید به این ترتیب حساب شما شارژ می شود.

صاحبان حساب می توانند از حساب خود ووچر تهیه کنند و آن را در اختیار دوستان خود قرار دهید. آنها نیز بتوانند بدون داشتن حساب پرفکت مانی از آن بهره ببرند.


کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند می توانند به وبسایت ایکس نوین مراجعه کنند. این سایت برای این قبیل افراد امکان خرید ووچر پرفکت مانی را فراهم کرده است. بنابراین ضرورتی ندارد که منتظر دوستان خود باشید تا به شما پرفکت مانی بدهند ! خود شما می توانید کد ووچر خریداری کنید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

نظرات در مورد "آموزش خرید ووچر و نحوه استفاده از آن"

  1. ‌ madani گفت:

    سلام خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *