مزیت های معامله در بازار ارز دیجیتال، نسبت به بورس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مزیت های معامله در بازار ارز دیجیتال، نسبت به بورس

داشتن stop loss یا تعیین حد ضرر

این امکان به شما کمک میکند که اگر بازار ارز دیجیتال طبق تحلیل شما پیش نرفت و شروع به ریزش کرد، با ضرر کمی از بازار خارج بشید. لازم نیست با نگرانی، نمودار رو دنبال کنید ولی توی بازار بورس وجود نداره.

درآمد دلاری از ارز دیجیتال و بورس

شما در بازار بورس به تومن سود میکنید و اگر قیمت دلار بالا برود، بخشی از سود را از دست میدهید. ارزش پول شما کمتر شده منتهی درآمد شما در بازار کریپتو به دلار هستش و این نگرانی را از شما میگیرد.

محدودیت های زمانی در بازار ارز دیجیتال و بورس

اگر شما شغل کارمندی داشته باشید، هیج موقع نمیتونید. زمانی که مارکت بورس باز هستش، از تایم کاملش استفاده کنید و دو روز که زمان خالی دارید، بورس هم تعطیل هستش.
ولی بازار کریپتو یک بازار ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته هست و بدون محدویت میتونین کسب درامد حرفه ای کنید.

محدودیت رشد و ریزش در بازار ارز دیجیتال و بورس

در بازار بورس غیر از موارد خاص، یک سهم نمیتواند بیشتر از ۵ درصد کاهش یا افزایش داشته باشد و این
ایک محدودیت درآمدی برای شما ایجاد میکند در بازار کریپتو،هیچ محدودیتی وجود ندارد.

کارمزد ارز دیجیتال و بورس

شما در بورس، اگر اقدام به نوسان گیری کنید، بیش از ۲ درصد از سودتون رو از دست میدهید و با توجه به محدودیت ۵ درصدی روزانه بورس، عملا نوسان گیری در بورس معنایی نداشته و بیشتر افراد، سهامدار هستن و اگر سرمایه پایینی داشته باشید، این محدودیت بزرگی برای شما ایجاد میکند.

امکان نقد شوندگی در بازار ارز دیجیتال و بورس

باتوجه به محدودیت پنج درصد و بازار کوچیک بورس، شما برای خرید یک سهم، باید در ضرر سهم رو بخرید و در صعود بفروشید تا در صف خرید و فروش گیر نکنید و کلی از سودتون رو از دست بدید و سرمایتون گیر باشه و نتونید باهاش کاری کنید.

فاندامنتال

در بازار بورس، لابی، رانت، مافیا و… بخش تاریک همیشگی در بازارهای مالی، تاثیر بیشتری دارند چون بازار بورس از نظر مالی کوچک هستش و به راحتی با قیمت سهم، بازی میکنند اما تو بازار ارزهای دیجیتال بدون فاندامنتال هم میتونیم درامد های خوبی به دست بیاریم.

و مزيت بعدی این هستش که اگر شما نیم نگاهی به مهاجرت داشته باشید، تريد ارز دیجیتال یک شغل
بین المللی برای شما میباشد.

نکته آخر: در بازار بورس، به دلیل ورود افراد اموزش ندید در این بازار، هیجان، احساسات و اخبار، خیلی در این بازار تاثیر گذار بوده و دائم شاهد ایجاد بی دلیل صف خرید و فروش بر خلاف تحلیل ها هستیم.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *