شواهد بازار گاوی در بازار نزولی اخیر!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
شواهد بازار گاوی در بازار نزولی اخیر!

على رغم ریزش اخیر بیت کوین (BTC) در ۶۸ ساعت گذشته، نشانه هایی وجود دارد که حاکی از روند صعودی این رمز ارز می باشد. تحلیلگران با انتشار مطالبی به بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوع پرداختند. تیموسی پیترسون (Timothy Peterson)، مدیر دارایی شرکت Alternative Advisors است. وی در آخرین مصاحبه ی خود به نشانه های بازار گاوی که در حال حاضر در بازار مشاهده می شود، اشاره کرد.

وی بیان کرد که شاخص میانگین حرکتی ۲۰۰ روزه ی بیت کوین، همواره به عنوان یک عامل اصلی برای تشخیص نقاط مقاومتی و حمایتی بوده و استفاده می شود. در حال حاضر با توجه به تحلیل ها، نقطه مقاومتی اصلی بیت کوین در مرز ۸ هزار دلار قرار دارد. از ریزش بیشتر جلوگیری خواهد کرد و باعث تقویت روند صعودی خواهد شد. وی شرایط حال حاضر بیت کوین را بسیار شبیه به آوریل ۲۰۱۹ دانست. او بیان کرد که انتظار می رود این رمز ارز روند حرکتی مشابه ای را در روزهای آتی داشته باشد.

مدل مدل S2F

پیترسون در ادامه ی صحبت خوب به مدل S2F اشاره کرد. وی بیان کرد که سومین رویداد هاوینگ بیت کوین باعث تقویت این مدل خواهد شد . سپس در آینده می تواند ارزش این رمز ارز را به سطوح بسیار بالایی برساند. پلن (PlanB)، خالق مدل SPF پیشتر بیان کرده بود حتی قیمت هایی مانند ۲۸۸ هزار دلار برای بیت کوین با توجه به کاهش عرضه ی بیت کوین دور از انتظار نیست. البته بسیاری از تحلیل گران نسبت به مدل S2F نقدهایی را وارد کردند. آن ها بیان کردند که در این مدل فقط به میزان عرضه توجه و تقاضا ملاکی برای افزایش قیمت نمی باشد.

روند نزولی بعد از هاوینگ بیت کوین را بسیاری از تحلیل گران پیش بینی کرده بودند و تا به اینجا نیز این رمز ارز عملکردی فراتر از انتظار داشت. شاخص امنیت بیت کوین نیز با توجه به ریزش هش ریت این شبکه، به یکی از بحث های اصلی بنیادی این روزها تبدیل شده و می توان گفت که وارد روند چرخه ی خاموشی ماینرها شده ایم. بیت کوین برای ثبات شبکه ی خود نیاز به جذب دوباره ای استخراج کنندگان دارد و برای این کار باید قیمت خود را افزایش دهد. روندی که در دو هاوینگ قبلی نیز اتفاق افتاد و انتظار می رود این بار نیز تکرار شود.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *