دلار بایننس(BUSD) چیست؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دلار بایننس(BUSD) چیست؟

در دنیای معامله گری رمزارزها هیچگاه نمی توان از ارزش و کارایی استیبل کوین ها چشم پوشی کرد. همه معامله گران بارها ناچار به تبدیل دارایی دیجیتال خود به چنین کوین هایی مخصوصاً تتر شده اند. اما اگر روزی تتر، این رمزارز باثبات و مطمئن دیگر قابل تکیه نباشد، چه جایگزینی برای آن وجود دارد؟

برای خرید پرفکت مانی اینجا کلیک کنید.

دلار بایننس که اختصاراً به آن BUSD گفته می شود، یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا به ازای هر واحد است. این ارز در سپتامبر ۲۰۱۹ توسط صرافی بایننس عرضه شد.

این توکن ابتدا روی شبکه اتریوم (ERC-20) شروع به فعالیت نمود. پس از اندکی به شبکه اصلی بایننس (BEP2) منتقل شد.قدیمی های بازار رمزارزها با فراز و نشیب های فراوان آن کاملاً آشنایی دارند.

مزایای دلار بایننس

پس از عرضه تتر روی شبکه ترون، مزیت انتقال آن با کارمزد نزدیک به صفر برای همه فراهم شد. چراکه هزینه این انتقال چیزی کمتر از یک سنت است.

اما تصور کنید به هر دلیلی تتر از این شبکه خارج شود. همچنان برای مبادله آن درگیر شبکه اتریوم با کارمزد هایی حتی بعضاً ۲۰ دلاری شوید! آیا به دنبال جایگزین نخواهید بود؟ برای انتقال BUSD تنها 0.000375 بایننس کوین (BNB) کارمزد می پردازید که مزیتی بسیار چشمگیر محسوب می شود.

از مزایای دیگر این استیبل کوین می توان به قابلیت تبدیل بالای آن اشاره کرد. صرافی بایننس، لااقل میان ایرانیان از محبوبیت زیادی برخوردار است. داشتن استیبل کوین اختصاصی این صرافی، قابلیت تبدیل فوری آن به هر رمزارز دیگری را هر چه آسان تر می کند. تقریباً تمامی کوین هاقابلیت مبادله مستقیم با BUSD دارند.

از مزایای دیگر جایگزینی دلار بایننس با تتر، استفاده از تخفیف کارمزد مبادله صرافی بایننس است. برای مثال اگر برای پرداخت هزینه خرید بیت‌کوین به جای تتر، BUSD بپردازید ۲۵ درصد کمتر کارمزد می پردازید. این امر در معاملات حجیم هر معامله گری را به فکر فرو می برد.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *