توضیحات مدیرعامل بایننس از لیست کردن سوشی و ریزش شدید این توکن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
توضیحات مدیرعامل بایننس از لیست کردن سوشی و ریزش شدید این توکن

به دنبال افت چشمگیر SushiSwap، کاربران صرافی کریپتوی بایننس، این صرافی را بخاطر لیست کردن این توکن در وهله اول، مورد انتقاد قرار دادند. اما بایننس در مورد تصمیم خود برای پشتیبانی از پروژه های پرریسک پابرجاست.

مدیرعامل بایننس، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) معروف به CZ، طی یک توئیت از تصمیم آن ها در لیست کردن پروژه ها و توکن هایی مانند سوشی (SUSHI) دفاع کرد.

وی گفت:

ما به عنوان یکی از رهبران این حوزه، از نوآوری حمایت می کنیم.در کنار نوآوری، شانس پاداش بالا و خطرپذیری بالا به وجود می آید. برخی از پروژه ها به رشد چشمگیری می رسند، در حالی که برخی کم توفیق هستند.همیشه ریسک خود را بر این اساس مدیریت کنید.

وی ادامه داد:

“در اوضاع کم فروغ کریپتو، من به مردم می گویم که سرمایه داری کنید. وقتی همه چیز در این حوزه داغ است، به مردم می گویم فوق العاده محتاط باشند. دیدن اینکه مردم دچار زیان می شوند و هنوز هم ریسک خود را کنترل نمی کنند، بسیار دردناک است.”

سوشی تنها پس از ۵ روز از زمان اجرای پروژه اش، از ۹.۵ دلار به ۱ . ۱۳ دلار سقوط کرد. توسعه دهنده ناشناس آن، شف نومی (Chef Nomi)، مقادیری از سوشی را از صندوق توسعه خارج کرد. وی کنترل این پروتکل را به مدیر عامل FTX، سام بانکمن۔ فرید واگذار نموده است.

ناظران امور مالی غیرمتمرکز از اقدامات شف نومی راضی نبودند و برخی از خریداران سوشی، صرافی هایی مانند بایننس را که در وهله اول این توکن را لیست کردند، مقصر می دانند.

بایننس مدت هاست که یکی از حامیان پروژه های دیفای است و در سال گذشته پروژه های بسیاری را لیست کرده است.

ژائو (Zhao) گفت که معتقد است دیفای، آینده است، اگرچه ممکن است لازم باشد آموزش و آزمایش بیشتری قبل از پذیرش عمومی اتفاق بیفتد.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *