بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گزاری کدامند؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

روند دیده شده از سال 2017 این را نشان میدهد که اگر بر روی رمز ارز ها سرمایه گذاری کردیم، سود خوبی نصیبمان میشد .اما حالا چطور؟ باز هم این روند ادامه دارد؟

در این پست چند ارز دیجیتال برتر و پر سود تر را با هم برسی میکنیم.

بیت کوین (Bitcoin)

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گزاری کدامند؟

بدون شک کسانی که تا امروز سرمایه گذاری های گوناگونی در زمینه ارز دیجیتال انجام داده اند ارز دیجیتال را با بیت کوین میشناسند.
اولین و مهم ترین ارز دیجیتال بیت کوین میباشد که شناخت آن برای سرمایه گداران آنقدر ها مبهم نیست. در طی این سال ها بیت کوین فراز و نشیب های زیاد و تغییرات فراوانی را متحمل شد. اما باز هم یکی از بهترین و امن ترین ارز های دیجیتال می باشد که سرمایه گذاران با خیال راحت میتوانند به آن امید داشته باشند.

لایت کوین (Litecoin)

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گزاری کدامند؟

این ارز دیجیتال احتمالا از بیت کوین و اتریوم ارزان تر است اما به صورت کامل پتانسیل بازار آن را نشان نمیدهد. لایت کوین از اکتبر 2018 تا می 2019 بین 2295 تا 114.86 دلار در حال نوسانات بوده است به بیان دیگر یعنی 400% افزایش قیمت در 7 ماه.

به همین سبب ما میگوییم سرمایه گذاری بر روی لایت کوین فرصت خوبی برای سرمایه گذاران میباشد.اما چگونه؟ نکته اول این که بیشتر از 100 دلار هزینه دارد درنتیجه نیازی نیست بیش از حد ریسک کنید.دوما لایت کوین پیش شرط های فنی برای تبدیل شن به یک شبکه معاملاتی جهانی دارد که کاملا کافی است تا شما به فکر سرمایه گذاری بر روی آن باشید.

اتریوم (Ethereum)

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گزاری کدامند؟


Ethereum یا اتریوم مبتنی بر پلتفرم محبوب پردازش dApp میباشد.میتوانیم بگوییم این همان چیزی است که تمام قدرت خود را از این طریق به دست می آورد. به گفته برخی از تحلیل گران ممکن است قیمت اتریوم به بیت کوین هم حتی برسد و پیشرفت چشم گیری داشته باشد. آنها معتقدند اتریوم یکی از بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری خواهد بود.
چند ویزگی این ارز دیجیتال به اختصار:

  • انجام تراکنش‌های با امنیت بالا و به دور ازکلاه برداری و تقلب
  • سرعت بالا تراکنش ها
  • دخیل نبودن شخص ثالث در انجام معاملات

ریپل (Ripple)

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گزاری کدامند؟

یکی دیگر از ارز های دیجیتال که از بیت کوین جدید تر به حساب می آید ارز دیجیتال ریپل است. این ارز دیجیتال در حال حاطر حدودا 0.2 دلار ارزش دارد. اما در صورتی که بتواند برای زیر ساخت های بانکی به یکی از راه حل های رسمی تبدیل شود بدون شک میتواند به سرعت تغییر کند و به یکی از مهم ترین ارز های دیجیتال تبدیل شود. ریپل در ابتدا با هدف استفاده در بانک های بزرگ جهانی و موسسات طراحی شد و اصلا مبنای کار آن بر این نبود که کاربران نیز بتوانند از آن استفاده کنند. اما به دلایلی که در برخی از گزارشات آمده ریپل نیز میتواند در آینده ای نزدیک در صف بهترین ارز های دیجیتال قرار بگیرد.

ارز NEO

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گزاری کدامند؟

NEO یک توکن و پلتفرم است که توانایی توسعه قرار داد های هوشمند را بر روی شبکه خود فراهم کرده است.
میتوان گفت این ارز بسیار به اتریوم شباهت دارد و هردو آن ها قوانین و اهداف مشابهی را دنبال میکنند.
به نظر یک سرمایه گذار مشهور در حیطه بلاک چین پلتفرم NEO روی توسعه یک پروژه برای آینده در حال حرکت میباشد.
او میگوید علاوه بر این که این ارز اهداف مشابه اتریوم را دارد همچنین میخواهد پلتفرمی برای اقتصاد جدید و هوشمند باشد.

و در پایان باید گفت که سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال میتواند بسیار سود آور باشد در این پست به شما نشان دادیم که چرا باید بر روی ارز دیجیتال معامله کنید و چند ارز برتر دیجیتال را که برای سرمایه گذاری در سال 2020 مناسبند را برای شما بر شمردیم.فقط شما باید آخرین روند بازار را دنبال کنید و خرید و فروش به موقع را درک کنید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *