بررسی اجمالی درباره بایننس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بررسی اجمالی درباره بایننس

۱۶ ژوئن، روز سالگرد تاسیس یکی از بزرگ ترین صرافی های رمز ارز به نام بایننس (Binance) است. صرافی که در میان کاربران ایرانی نیز محبوبیت و جاگاه ویژه ای دارد. چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل این صرافی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد مطرح در بازار رمز ارز شناخته می شود. وی در این اواخر جاه طلبی های بسیاری انجام می داد. از تاسیس استخر اختصاصی تا خرید وب سایت بزرگ Coinmarketcap. شبکه ی خبری و تحلیلی کوین تلگراف به مناسبت سالگرد بایننس به ارائه گزارشی در رابطه با وضعیت این صرافی در طی این چند سال پرداخت.

طبق آمار، صرافی بایننس رشد بسیار چشمگیری را تجربه کرده و اخیرا تعداد کارمندان آن از مرز ۱۰۰۰ نفر عبور کرد. بایننس در ابتدا کار خود را در سال ۲۰۱۷ با ۵۰ کارمند آغاز کرد. اکنون با تاسیس مراکز مختلف، از حيث منابع انسانی بسیار رشد کرده است. علاوه بر رشد خود صرافی، ICO بایننس در سال ۲۰۱۷ اقدام به عرضه ی اولیه کرد و تا ۱۵ میلیون دلار جذب سرمایه کند. ICO این صرافی اکنون به عنوان یکی از مطرح ترین رمز ارزهای بازار شناخته می شود. رمز ارز BNB اکنون در رتبه ی هشتم بازار قرار دارد.

بایننس و توسعه

بایننس مراحل رشد را به سرعت سپری کرد و توانست بسیاری از صرافی های بزرگتر و قدیمی تر را کنار بزند. در سال ۲۰۱۸ و تنها یک سال بعد از فعالیت این صرافی، حجم معاملات در بایننس به ۱ / ۵ میلیارد دلار رسید. این صرافی در بحران ناشی از ویروس کرونا، رویکردی کاملا متفاوت با دیگر صرافی ها داشت. بسیاری از موسسات مالی و صرافی های فعال در حوزه رمز ارز به دلیل مشکلات به تعدیل نیرو پرداختند. اما بایننس برخلاف روند پیش آمده، نرخ جذب نیروی خود را افزایش داد و کارمندان با استعداد دیگر شرکت ها را جذب کرد.

همانطور که در ابتدا اشاره شد، صرافی بایننس به سرعت در حال گسترش حیطه ی فعالیت خود است. علاوه بر چندین محصولی که تا به حال ارائه کرده، در سال جاری معاملات آپشن را نیز به صرافی خود اضافه کرده است. بسیاری از تحلیل گران معتقدند که این صرافی در آینده ی نزدیک، پیشتاز بی چون و چرای بازار رمز ارز خواهد شد.
منبع: Cointelegraph

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *