افزایش شدید کارمزد تراکنش اتریوم و دلایل آن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
افزایش شدید کارمزد تراکنش اتریوم و دلایل آن

این روزها شبکه ی اتریوم (ETH) در شرایط خاصی به سر می برد و روز به روز شاهد افزایش کارمزد این شبکه هستیم. در روز گذشته کارمزد شبکه ی اتریوم بسیار بیشتر از کارمزد بیت کوین بود. شبکه ی تحلیلی Glassnode در این رابطه به بررسی و ارائه گزارش پرداخت. Glassnode با انتشار نموداری بیان کرد که در روز گذشته کارمزد اتریوم تا سقف ۶۹۸ هزار دلار افزایش یافت. در حالی که کارمزد بیت کوین ۳۰۸ هزار دلار بود. افزایش بار و ترافیک شبکه ی اتریوم دلایل متعددی دارد که Glassnode به بررسی آنها پرداخت.

افزایش شدید کارمزد تراکنش اتریوم و دلایل آن

دلایل افزایش کارمزد تراکنش اتریوم

Glassnode در رابطه با دلایل افزایش ترافیک شبکه ی اتریوم بیان کرد: «این روزها به دلیل نوساناتی که در بازار رمز ارز شاهدش هستیم. میزان نقل و انتقلات اتریوم به صرافی ها به شدت افزایش یافته و در بازه های کوتاه مدت شاهد بار ترافیکی زیادی در شبکه هستیم. از طرفی طرح های پانزی بر بستر اتریوم به شدت افزایش یافت. افراد بسیاری در دام این شبکه ها گرفتار شده اند. این طرح ها به دلیل تراکنش های خرد اما تعداد بالایی که دارند باعث ایجاد ترافیک سربار می شوند.

عامل سوم که مهمترین نیز می باشد، بحث استیبل کوينها است. پذیرش عمومی استیبل کوین ها به دلیل بحران اقتصادی ناشی از ویروس کرونا، به شدت افزایش یافت. افراد زیادی سعی در خرید و ذخیره سازی این استیبل کوین ها را دارند. علاوه بر ذخیره سازی، این توکن ها کاربردهای متنوعی در بازار رمز ارز و کسب و کارهای کوچک دارند. این روزها به دلیل ویروس کرونا و قرنطینه های خانگی، بسیاری از کسب و کارها به صورت دورکاری انجام می شود. استیبل کوین ها نقش پررنگی را در بحث حقوق و دستمزد فعالیت های دورکاری ایفا می کنند.

توسعه دهندگان و تحلیل گران در رابطه با افزایش کارمزد اتریوم، مباحث متنوعی را مطرح کردند و باید برای آن راه حلی ارائه کرد. شبکه ی اتریوم در بازار رمز ارز و قردادهای هوشمند بسیار پرکاربرد است و در حال حاضر تراکنش های خرد به علت کارمزد بالا دیگر صرفه ی اقتصادی ندارد. راه حل های متفاوتی توسط توسعه دهندگان برای کاهش کارمزد ارائه و باید منتظر تصمیم گیری نهایی در این رابطه باشيم.

برای فروش اتریوم و یا خرید اتریوم از طریق سایت ایکس نوین اقدام نمایید.

منبع: Bitcoinist

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *