آشنایی با پنج صرافی متمرکز برتر

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

در این مطلب چندی از برترین صرافی های غیر متمرکز و البته برترین آن ها به اختصار معرفی می گردد.

آشنایی با پنج صرافی متمرکز برتر

معرفی صرافی بایننس

بایننس را می توان سرآمد صرافی های غیرمتمرکز از نظر گردش مالی و امکانات دانست. این صرافی که در هنگ کنگ بنا و امکان برداشت تا سقف دو واحد بیت کوین بدون نیاز به احراز هویت را برای کاربران فراهم می آورد. اما لازم است کاربران ایرانی و آمریکایی برای کار با این صرافی از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنند تا گرفتار تحریم های آن نشوند.

معرفی صرافی بیتفینکس

این صرافی را نیز به عنوان یکی از معتبرترین های این حوزه معرفی کرد. اگر چه به دلیل مشکوک بودن به یکی بودن سهامداران این صرافی با تتر ، به خوش نامی بایننس نیست، اما کماکان با قدرت هر چه بیشتر درحال ادامه فعالیت های خود با بیش از ۱۰۰ جفت رمزارز است. مقر بیتفینکس همانند بایننس در هنگ کنگ بوده و کاربران ایرانی و آمریکایی را تحریم کرده است.

معرفی صرافی بیترکس

این صرافی را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای تازه واردها دانست. چرا که با نرخ ثابت کارمزد ۲۵ درصدی آن، اگرچه گران تر از بسیاری از صرافی های دیگر باشد اما موجب می گردد محاسبه هزینه برای تازه کارها به مراتب آسان تر شود. همچنین این صرافی را می توان امن ترین مورد در این حوزه دانست. این صرافی در سیاتل آمریکا واقع و همانطور که پیش بینی می کنید، کاربران ایرانی را تحریم کرده است.

معرفی صرافی هیوبی

این صرافی نیز یکی قدیمی ترین و تاثیرگذارترین ها در عرصه رمزارزهاست. هیوبی قدمت بیشتری نسبت به سایر رقبای خود دارد. هسته مرکزی آن در سال ۲۰۱۳ تشکیل شد و از آغاز فعالیت تا کنون با ارایه بیش از ۱۰۰ جفت رمزارز برای معامله در محیطی کاربرپسند، بسیار موفق عمل کرده است. مقر این صرافی در سنگاپور بوده و متاسفانه کاربران ایرانی را از استفاده از پلتفرم خود منع کرده است.

معرفی صرافی کوینکس

این صرافی کمی جدیدتر، بسیار قدرتمندتر از سایر رقبای شروع به فعالیت کرده است. دقیقاً مانند سایر پلتفرم ها، جفت رمزارزهای فراوانی را برای ترید در اختیار کاربران قرار می دهد. کارمزد نسبتاً پایینی برای تبدیل و برداشت از حساب در نظر و امکانات خوبی برای تحلیل و سرمایه گذاری در اختیار قرار می دهد. مقر این صرافی در هنگ کنگ است و سیاست نامشخصی نسبت به کاربران ایرانی در پیش گرفته است. برای مثال در مکاتبه ای که شخصاً با پشتیبانی این مجموعه داشتم، هرگونه محدودیت علیه کاربران ایرانی را رد کردند، اما همچنان با به وجود آمدن مشکلاتی نظیر مسدودی حساب هموطنان از سوی این صرافی مواجه شدیم.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *