کاهش عجیب موجودی صرافی بیتمکس و بیتفینکس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
کاهش عجیب موجودی صرافی بیتمکس و بیتفینکس

از اواسط ماه مارس سال جاری و همزمان با شروع بحران اقتصادی، روندی آغاز شد که در طی آن موجودی بیت کوین (BTC) برخی از صرافی های رمز ارز کاهش یافت. افراد دارایی های خود را از صرافی ها خارج کردند. در این بین برخی از صرافی ها بیشتر در معرض این روند قرار گرفتند. طبق آمار، صرافی بزرگ بیتفینکس (Bitfinex) تاکنون با کاهش ۵۰ درصدی موجودی بیت کوین مواجه شده است.

جيمسون لوپ (Jameson Lopp) تحلیل گر و فعال حوزه رمز ارز، در این رابطه به تحلیل و بررسی پرداخت. وی بیان کرد که از ماه مارس تاکنون، در حدود ۲۰۰ هزار واحد بيت کوین از صرافی های بیتفینکس و بیتمکس (BitMex) خارج شد. وی در گزارش خود تشریح کرد که در حال حاضر صرافی بیتفینکس ۹۶ هزار بیت کوین در اختیار دارد. در حالی که در ماه مارس موجودی این صرافی در حدود ۱۹۶ هزار بیت کوین بود و موجودی صرافی بیتمکس نیز از ۳۱۹ هزار بیت کوین به ۲۱۹ هزار کاهش یافت.

آمار کوین متریکز

شبکه تحلیلی Coin metrics نیز با انتشار نموداری به این موضوع پرداخت. به نظر می رسد که اعتماد کاربران نسبت به صرافی های بیتمکس و بیتفینکس در حال از بین رفتن است.

کاهش عجیب موجودی صرافی بیتمکس و بیتفینکس

اما على رغم کاهش شدید موجودی بیت کوین صرافی های رمز ارز، میزان موجودی استیبل کوین تتر (USDT) صرافی ها به شدت افزایش یافت. طبق آمار در طی دو ماه گذشته، میلیون ها توكن تتر چاپ و به بازار رمز ارز تزریق شد. دلیل این امر نیز افزایش شدید تقاضا برای استیبل کوین ها است. این روزها به دلیل شرایط بحرانی و اقتصاد نامساعد جهان، تقاضا برای استیبل کوین به عنوان یک دارایی امن افزایش می یابد. این افزایش و تزریق تتر به اندازه ای بود که این استیبل کوین از نظر ارزش کل ظرفیت بازار، به رمز ارز ریپل (XRP) بسیار نزدیک شد.

گزارشات حاکی از آن است که این روند افزایشی تقاضا برای استیبل کوین ها در حال حاضر ادامه دار خواهد بود.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 1399-02-26-02.25.37-1024x553.webp است
جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *