موسس ریپل ۵۴میلیون ریپل را در ماه آوریل به فروش رساند

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
موسس ریپل ۵۴میلیون ریپل را در ماه آوریل به فروش رساند

طبق تحلیل ها و بررسی های بر روی تراکنش های مربوط به آدرس کیف پول موسس ریپل جد مکالب در ماه آوریل حداقل ۵۶ میلیون واحد از رمز ارز ریپل توسط وی به فروش رفت.

شبکه ی تحلیلی Cointelegraph طی گزارشی که در ۲ می منتشر کرد که با توجه به بررسی ها و نظارت بر جریان نقدینگی ورودی و خروجی آدرس کیف پول منصوب به موسس ریپل, به نظر می رسد که وی در ماه آوریل حجم زیادی از رمز ارز ریپل را برای فروش به بازار تزریق کرد.

مکالب به طور میانگین در ماه آوریل, روزی ۱/۸ میلیون ریپل فروخت. ارزش ریپل های وی در زمان نگارش این خبر معادل ۱۷۷ میلیون دلار است.

مکالب به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در بازار رمز ارز است. وی در توسعه صرافی Mt.Gox دخیل بوده و همچنین یکی از بنیانگذاران رمز ارز استلار می باشد. مهمترین پروژه ی این فرد مشهور نیز در ابتدا با نام OpenCoin در سال ۲۰۱۲ شروع به فعالیت کرد. این پروژه بعدها به ریپل, تغییر نام داد.

طبق گزارشات غیر رسمی به نظرمی رسد که وی ۹/۵ میلیارد از ۱۰۰ میلیارد ریپل ارايه شده در ابتدای پروژه را به خود تخصیص داد.

بازار رمز ارز و جامعه ی ریپل, همواره به فعالیت های مکالب به عنوان یکی از بزرگترین نهنگ های بازار ریپل توجه ویژه ای دارند. آخرین باری که وی بخش زیادی از دارایی خود در بازار رمز ارز فروخت، قیمت ریپل طی ۲۶ ساعت با کاهش ۴۰ درصدی روبرو شد. بعد از این اتفاق کمپانی ریپل با مکالب توافقی را انجام داد. طی آن در هر ماه تنها ظرفیت محدودی از ریپل های خود را می تواند برای فروش به بازار عرضه کند. طبق آخرین گزارشاتبه نظر می رسد که وی همچنان در حدود۴/۷ میلیارد واحد ریپل در اختیار داشته باشد.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *