محدودیت های پاسپورت وب مانی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
محدودیت های پاسپورت وب مانی

سیستم مالی وب مانی دارای سطوح گوناگون اعتبار یا همان پاسپورت در دو سطح ممولی و پیشرفته میباشد.
باید توجه کنید که این پاسپورت با پاسپورتی که برای مسافرت استفاده میکنید متفاوت میباشد. این به معنای آن نیست که اگر شما برای احراز هویت خود به وب مانی پاسپورت خود را ارایه دادهید. در نتیجه دیگر محدودیتی نخواهید داشت.

پاسپورت وب مانی و انواع آن

باید دانست منظور از پاسپورت ,سطح احراز هویت خود وب مانی میباشد. با ارایه کردن مدارک هویتی و محل سکونتتان محدودیت ها کاهش پیدا میکند. سطوح اعتبار افزایش میابد و به انواع فرمال, پرسنال, ماپیتالر, مرچنت, اینشیال تقسیم میشوند.

انواع پاسپورت در وب مانی

پاسپورت فرمال در وب مانی: اصولا پس از ارایه اسکن رنگی پاسپورت مسافرتی و همچنین وارد کردن اطلاعات در فیلد های مربوطه و یا ارایه اسکن رنگی کارت ملی (بله درست است کارت ملی تان) سطح پاسپورت شما به فرمال ارتقا پیدا میکند.(برای آموزش تصویری ارتقا حساب وب مانی با کارت ملی کلیک نمایید)

پاسپورت آلیاس در وب مانی: بیشتر کسانی که ابتدا در وب مانی ثبت نام میکند دارای پاسپورت آلیاس میباشند که محدودترین و ابتدایی ترین نوع پاسپورت وب مانی میباشد.

پاسپورت اینشال در وب مانی:در این سطح فقط پاسپورت مسافرتی مورد قبول میباشد. باید اطلاعات خود و محل سکونتتان را در فیلدهای مربوطه وارد کنید که پس از تایید مدارک ارتقا میابد. راه دیگری نیز وجود دارد برای این که این سطح پاسپورت را اخذ کنید. آن این است که به نمایندگانی که وب مانی معرفی کرده اند به صورت حضوری مراجعه کنید و آن ها مدارک شما را تایید کنند.

پاسپورت پرسنال در وبمانی : برای رسیدن به این سطح از پاسپورت از 3 محدودیت ها نجات پیدا میکنید. راهی وجود ندارد بجز این که به صورت حضوری به نمایندگی های احراز هویت وب مانی مراجعه نمایید. آن ها پس از دریافت هزینه مدارکتان را به تایید وب مانی میرسانند.

سقف تراکنش برای انواع پاسپورت وبمانی محدودیت هایی دارد

مقدار محدودیت هایی در انواع پاسپورت وجود دارد که دردسر های زیادی را برای کاربران به وجود می آورد .

ایرانی ها بیشتر از نوع ارز دلار و بیت کوین استفاده میکنند. درنتیجه بیشتر مواقع از کیف پول روبل برای دور زدن محدودیت میزان قابل نگهداری و ذخیره دلاری استفاده میشود.

بیشترین میزان نگهداری در کیف پول های وب مانی بصورت کلی:

محدودیت های پاسپورت وب مانی

بیشترین مقدار قابل ارسال و دریافت کیف پول های وب مانی بصورت کلی:

محدودیت های پاسپورت وب مانی
محدودیت های پاسپورت وب مانی
محدودیت های پاسپورت وب مانی


جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *