توضیح اجمالی بر پرفکت مانی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
توضیح اجمالی بر پرفکت مانی

پرفکت مانی (perfect money) یک شرکت و سیستم جهانی است که دفتر آن در پاناما واقع شده است.
پرفکت مانی خدمات ارسال , دریافت و پرداخت پول را از راه اینترنت برای کاربرانش و کسب و کارهای جهانی فراهم میسازد.
با این کار شما میتوانید به راحتی پول را به هر نقطه از جهان انتقال دهید و یا از هر سایت خارجی که خواستید کالا خریداری کنید.به عنوان مثال شما میخواهید کالایی را از یک سایت خارجی خریداری کنید که پرفکت مانی را قبول میکند.براحتی شما میتوانید از کارت بانکی خود ریال را به پرفکت مانی تبدیل کرده و آن کالا را خریداری کنید.به بیان دیگر پرفکت مانی پلتفرمی مانند پی پال ودیگر پلتفرم های پرداختی است.
این شرکت یکی از معتبر ترین شرکت های خدمات پرداختی است و بیش از ۱۰ ها میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.هم چنین به وسیله آن میتوان ارز مورد نظر را بر روی حساب های الکترونیکی ذخیره کرد یا با آن دارایی های دیگر نظیر بیت کوین خرید.

خدمات پرفکت مانی برای کاربران خود

کاربردهای سیستم پرفکت مانی به قرار زیر است:
انتقال دادن ارز به صورت آنلاین
دریافت کردن ارز به صورت یورو , دلار , ..
خرید کالا یا خدمات از طریق سایت های اینترنتی
ذخیره امن و بدون دغدغه پول روی حساب الکترونیکی و گرفتن سود ماهیانه
خرید دلار یورو و بیت کوین

پرفکت مانی بدون تحریم است

یکی از خوبی های پرفکت مانی در قبال دیگر سیستم های پرقدرت مثل پی پال تحریم نبودن آن برای ما ایرانی ها و دیگر کشور های تحریم شده است.
میدانید که ایران و چند کشور دیگر به دلیل تحریم نمیتوانند از خدمات پرداخت شرکت هایی مثل پی پال , ویزا , مسترکارد و …استفاده کنند ولی پرفکت مانی به علت پیروی نکردن از قانون های امریکا تحریمی را برای کاربران خود در نظر نگرفته است و همچنین در ایران چند نماینده رسمی دارد.
امروزه به عنوان یک کاربر ایرانی میتوانید به راحتی بعد از افتتاح حساب پرفکت مانی خود که بصورت رایگان و غیر حضوری انجام میشود از صرافی های آنلاین با استفاده از کارت بانکی پرفکت مانی خود خدمات یا کارای مورد نظر را تهیه کنند.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *