استخراج مونرو با گوشی های جدید HTC

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

اچ تی سی (HTC) غول لوازم الکترونیکی از طریق تلفن هوشمند بلاک چینی اکسودوس وان ای، امکان استخراج مستقیم ارز دیجیتال مونرو را برای کاربرانش فراهم کرد.

استخراج مونرو با گوشی های جدید HTC

با گزارش از TheBlock در روز جمعه اچ تی سی با اعلام این خبر گفت: برای این طرح، شرکت طراحی تراشه های ای سیک و میداس لبز نیز با آن همکاری کرد.
Midas Labs درحال توسعه دادن یک بزنامه موبایل با نام DeMiner میباشد که ممکن است تا سه ماهه دوم سال 2020 عرضه بشود.

با توجه گزارشات این برنامه طوری تنظیم شد که وقتی تلفن را از شارژ جدا کنید. یا برای مصارف روزمره استفاده کنید فرایند استخراج متوقف خواهدشد.

فیل چن(رییس بخش فناوری های غیر متمرکز اچ تیسی) میگوید:

Deminer به ماینری غیر متمرکز کمک کرده است و فرایندش را به صرفه میکند.

همچنین ادامه داد:

دنیای کریپتو با خطر مسلط شدن استخرهای بزرگ ماینینگ بر هش ریت روبرو شده است.یکی از بهترین راه ها برای حل این مشکل فراهم کردن ماینینگ برای همه افراد میباشد که با تلفن همراه امکان پذیر است. این برنامه استخراج از راه تلفن را سودآور تر خواهد کرد و این مورد انگیزه افراد را برای ماینینگ بیشتر میکند و در نتیجه به تمرکززدایی شبکه کمک میکند.

با توجه به نظر میداس لبز استخراج مونرو این ارز دیجیتال حریم خصوصی محور با رایانه شخصی به صرفه به نظر نمیرسد.
همچنین ادامه داد یک لپتاپ معمولی مصرف برقی معادل با 56 وات دارد که روزانه مونرو یی به ارزش 0.06 دلار استخراج میتوان کرد. با محاسبه کردن پول برق روزانه 0.156 دلار ضرر میدهد.

جری لی(بنیان گذار و مدیر عامل میداس لبز) در دانشگاه ملی تایوان گفت:

میداس لبرز به کاربرانی که از گوشی اکسودوس وات اس استفاده میکنند امکان استخراج روزانه 0.0038 مونرو را میدهد و مصرف برق آن کمتر از نصف این مقدار است.

با توجه به خبر دیگر، میداس روز قبل در مرحله جذب سرمایه اولیه خود،مبلغ نا مشخصی از شرکت سرمایه گذاری proof of capital متعلق به فیل چن سرمایه جذب کرد.

چن گفت:

در این شرکت سرمایه گذاری برایمان بشدت هیجان انگیز است. زیرا آن ها میخواهند از تلفن همراه از نوعی طراحی نیمرسانا در فرایند ماینینگ استفاده کنند و این از نظر کیفیت در سطح جهانی قرار دارد. و مهم تر گسترش تمرکززدایی و ایجاد یک سیستم پولی و مالی فراگیر تر هدف اصلی این تیم میباشد.

HTC در زمینه ی ارز دیجیتال و بلاک چین ابتکارات مختلفی ارایه داد.
این شرکت نیز در جدید ترین کار های خود یک روتر بلاک چینی معرفی کرده است که به کاربران امکان اجرای فول نود بیت کوین را میدهد.
کیف پول ارز دیجیتال Zion Vault هم در مجموعه تلفن های هوشمند اکسودوس تعبیه شد.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *