آموزش تصویری انتقال بیت کوین ،بیت کوین کش و اتریوم در بلاک چین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
آموزش تصویری انتقال بیت کوین ،بیت کوین کش و اتریوم در بلاک چین

پس از آن که موفق به ساخت کیف پول بیت کوین خود شدید. حالا اگر میخواهید یکی از ارز های بالا را به کیف پول فرد دیگری انتقال دهید باید در داشبورد بر روی گزینه send کلیک کنید.

آموزش تصویری انتقال بیت کوین ،بیت کوین کش و اتریوم در بلاک چین

بعد از آن فرمی برای شما نمایش داده میشود که با توجه به توضیحات زیر باید فرم را پر کنید.

آموزش تصویری انتقال بیت کوین ،بیت کوین کش و اتریوم در بلاک چین

Currency : در این قسمت شما باید نوع ارزی که میخواهید آن را انتقال دهید را مشخص کنید. یعنی به کمک منوی کشویی باید یکی از ارز های بیت کوین,بیت کوین کش و یا اتریوم را انتخاب کنید.

To : در این قسمت با توجه به ارزی که قصد انتقال آن را دارید باید آدرس کیف پول فرد گیرنده را وارد کنید. برای مثال شما قصد انتقال اتریوم را دارید پس باید آدرس کیف پول اتریوم فرد مورد نظر را وارد کنید.

Amount : در این قسمت میزان ارزی که میخواید انتقال دهید را باید وارد کنید. برای توضیح بیشتر , در قسمت BTC شما میتوانید دقیقا مبلغ مورد نظر را به بیت کوین وارد کنید. در قسمت USD باید مبلع دلاری بیت کوین را وارد کنید تا مطابق آن مبلغ بت کوین انتقال پیدا کند.به عنوان نمونه اگر میخواهید 500 دلار بیت کوین انتقال دهید. قصد دارید به صورت اتوماتیک مقدار بیت کوین انتقالی 500 دلار باشد کافی است در قسمت USD عدد 500 را بنویسید. (BTC مخفف بیت کوین و USD مخفف دلار آمریکاست)

Description : در این قسمت توضیحاتی برای گیرنده ارز میتوانید بنویسید که این توضیحات برای همه قابل نمایش است درنتیجه اطلاعات مهم را وارد نکنید.

Transaction Fee :در این قسمت باید کارمزد انتقال را انتخاب کنید.اگر گزینه Regular را انتخاب کنید کارمزد کم تری میپردازید. اما درخاست شما دیر تر انجام میشود.اگر میخواهید درخاست به سرعت انجام شود بر روی گزینه Priority کلیک کنید و کارمزد آن بالا تر است.

و در پایان کار بر روی گزینه CONTINUE کلیک کنید و به صفحه تایید انتقال پیدا میکنید که کیف پول شما و شخص گیرنده پول و اگر اطلاعاتتان درست وارد شده باشد با کلیک کردن بر روی گزینه Send ارسال انجام میشود.

کارمزدهای ارز دیجیتال

توجه: کارمزد تراکنش ها در شبکه بیت کوین به نسبت بقیه سیستم ها نظیر ,وب مانی,پرفکت مانی و ..خیلی کم تر میباشد. همینطور انتقال بیت کوین به حساب دیگران حدودا 30 دقیقه طول میکشد. اما اگر شبکه بیت کوین شلوغ باشد امکان دارد تا 1 ساعت هم زمان ببرد.اگر چه این اتفاق کم تر رخ میدهد.

شما میتوانید برای خرید بیت کوین و فروش بیت کوین از سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *