میلیاردر معروف:بیت کوین, بستری مناسب برای سرمایه گذاری!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
میلیاردر معروف:بیت کوین, بستری مناسب برای سرمایه گذاری!

این روزها شرایط بازار رمز ارز به نحوی شد که ثروت مندان بزرگ جهان، به نوبت در حال پیوستن به این بازار می باشند. چاماث پالیهاییتیا (Chamath Palihapitiya)، میلیاردر و سرمایه گذار معروف که در پروژه های بزرگ مایکروسافت و گوگل نیز سرمایه گذاری کرده است، در آخرین مصاحبه ی خود به شرایط کنونی اقتصاد دنیا پرداخت و در طی صحبت خود، بازار رمز ارز و بیت کوین (BTC) را برای سرمایه گذاری مفید دانست.

پیش از صحبت در رابطه با بیت کوین، چاماث شرایط اقتصادی و تصمیمات در این رابطه را مورد نقد قرار دارد.

وی تصمیم فدرال مبنی بر تزریق پول نقد بدون پشتوانه برای حمایت از کسب و کارها را نوعی خودکشی نامید.

وی در ادامه ی صحبت خود به بازار رمز ارز و بیت کوین پرداخت. چامان معتقد است که این رمز ارز على رغم نوساناتی که دارد در بحران توانست تا حدودی نقش دارایی امن را به خوبی ایفا کند. وی معتقد است که بیت کوین بستر بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری است. ثروتمندان دیر یا زود باید وارد این عرصه برای سرمایه گذاری شوند.

عدم همبستگی بین کوین و سایر ارزها

وی بیت کوین را به دلیل عدم همبستگی با دیگر بازارهای مالی مورد ستایش قرار داد و اشاره کرد که در زمان ریزش بازارهای مالی، بیت کوین می توانند به عنوان یک راه فرار از ریزش نقش ایفا کند.

پیشتر نیز تودور جونز، میلیاردر و سرمایه گذار معروف در مصاحبه ای اعلام کرد که به بازار بیت کوین علاقه مند و در حدود ۲ درصد از دارایی خود را به بیت کوین تبدیل کرد.

بعد از انتشار خبر ورود جونز به بازار رمز ارز، بیت کوین با رشد چند درصدی روبرو شد. جونز محدودیت منابع بیت کوین را برگه برنده ی این رمز ارز می داند. همچنین معتقد است که در آینده می تواند رقیب سرسخت دیگر بازارهای مالی باشد. او اختمال میدهد که حتی در حالت خوشبینانه آن ها را پشت سر بگذارد.
منبع: Bitcoinist

برای خرید بیت کوین و فروش بیت کوین از سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *