قیمت بیت کوین در روند صعودی بعد به ۱۵۰,۰۰۰دلار و اتر به ۹,۰۰۰ دلار میرسد!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
قیمت بیت کوین در روند صعودی بعد به ۱۵۰,۰۰۰دلار و اتر به ۹,۰۰۰ دلار میرسد!

یکی از بنیان‌گذاران شرکت بلاک فایر (Blockfyre) معتقد است که بازار صعودی باز خواهد گشت. این امر سبب افزایش قیمت شدید برخی ارزهای دیجیتال بازار به ویژه بیت کوین و اتر می‌شود.

به گزارش کوین تلگراف، این تحلیل‌گر و یکی از بنیان‌گذاران شرکت بلاک فایر بر این باور است که قیمت بیت کوین تا ۱۵۰,۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت.

سیمون ددیک (Simon Dedic) در توییت روز پنجشنبه خود نوشت که این افزایش قیمت بازتابی گسترده در کل بازار نخواهد داشت، اما قیمت برخی آلت کوین‌های مطرح بازار با افزایشی چشم‌گیر همراه خواهد بود.

صعود سرسام‌آور قیمت بیت کوین در ماه دسامبر ۲۰۱۷ (۱۰ آذر ۹۶) با افزایش توجهات رسانه‌ها به بازار ارزهای دیجیتال تکمیل شد.

از سوی دیگر، بازار عرضه‌های اولیه سکه (ICO) داغ بود و ترس از عقب افتادن (FOMO) باعث شده بود تا هر پروژه‌ای بتواند سیلی از سرمایه‌گذاران را به‌سمت خود جذب کند.

با تمام این اوصاف، جای تعجب نداشت که تمام آلت کوین‌های بازار بتوانند در طول سال ۲۰۱۷ رشدی قابل توجه داشته باشند.

ددیک در بخشی از توییتش اعلام کرد که این اتفاق دوباره رخ نخواهد داد و این بار با بازگشت روند صعودی بیت کوین، تنها تعداد کمی از آلت کوین‌های شاخص بازار با افزایش قیمت همراه می‌شوند.

پیش بینی های ددیک در مورد بیت کوین

وی حتی پا را از پیش‌بینی کلی نیز فراتر گذاشت و افزود، قیمت بیت کوین با رشدی ۱,۴۰۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی ۹,۷۵۰ دلاری‌اش مواجه می‌شود و به ۱۵۰,۰۰۰ دلار می‌رسد.

به‌عقیده ددیک، عملکرد اتر بهتر از بیت کوین خواهد بود و افزایشی ۳,۵۷۰ درصدی خواهد داشت. در حال حاضر اتر در محدوده ۲۴۵ دلار قرار دارد و با افزایشی این چنینی به ۹,۰۰۰ دلار می‌رسد. او همچنین بایننس کوین را نیز به‌عنوان یکی از ارزهای خوب بازار می‌داند و معتقد است با افزایشی ۲,۷۵۰ درصدی به ۵۰۰ دلار خواهد رسید.

ددیک پیش‌بینی‌هایش را به همینجا ختم نمی‌کند. به‌گفته او چین لینک و تزوس به ۲۰۰ دلار خواهند رسید و به ترتیب ۴,۴۵۰ و ۶,۸۰۰ درصد رشد خواهند کرد. ددیک بیشترین صعود را متعلق به وی چین (VeChain) می‌داند. او در توییتش نوشت که وی چین با ۱۴,۱۰۰ درصد افزایش قیمت ۱ دلار خواهد شد. این ارز دیجیتال در حال حاضر ۰.۰۰۷ دلار قیمت دارد.

وی چین به تازگی نیز قراردادهای همکاری خوبی را با تأمین‌کنندگان گوشت در چین و شعبه چین شرکت والمارت به امضا رسانده است. ره‌گیری محصولات غذایی از جمله اهداف این قراردادهاست.

برای خرید بیت کوین از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

منبع:ارز دیجیتال

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *