عدم اعتماد آمریکاییها به بیت کوین برای دوران بازنشستگی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
عدم اعتماد آمریکاییها به بیت کوین برای دوران بازنشستگی

طبق گزارش منتشر شده توسط شبکه های خبری، میلیون ها شهروند ایالات متحده هم بیت کوین (BTC) و هم یک حساب بازنشستگی را در اختیار دارند، اما هیچ بیت کوینی را در حساب بازنشستگی خود نگه داری نمی کنند.

رایان رادلوف (Ryan Radloff)، مدیر عامل Kingdom Trust، در آخرین مصاحبه ی خود به صحبت پیرامون این موضوع پرداخت. رادلوف در مصاحبه ای با مورگان کریک دیجیتال بیان کرد:

«۷ / ۱ میلیون آمریکایی وجود دارند که قبلا بیت کوین خریده اند یا به صنعت رمز ارزها علاقه مند شده اند و حساب بازنشستگی نیز دارند، اما در حساب بازنشستگی آنها بیت کوینی دیده نمی شود.»

طبق آمارها، مردم از بیت کوین نسبت به حساب های بازنشستگی بیشتر استفاده می کنند. حساب های بازنشستگی به مردم این امکان را می دهد که پول را در صندوق سرمایه گذاری بلند مدت قرار دهند. با این شرط که فقط پس از یک دوره زمانی معین، از آن حساب پول دریافت کنند. چنین فرمی با معافیت های مالیاتی و مشوق ها همراه است. راه حل های مختلفی برای سرمایه گذاری حساب های بازنشستگی بر روی بیت کوین وجود دارد که شامل گزینه ای به نام Kingdom Trust نیز می شود. این بستر حساب های بازنشستگی را برای سرمایه گذاری بر روی بیت کوین در دسترس قرار می دهد، اما هنوز خریدی انجام نشده است.

رادلوف افزود:

«اگر به پول های سرمایه گذاری و اختیاری افراد نیز نگاه کنید، معمولا آنها سه تا چهار برابر پول اختیاری قابل قبول در حساب های بازنشستگی خود می توانند داشته باشند، بیت کوین به هدف سرمایه گذاری بلند مدت، پتانسیل بسیار خوبی را در حساب های بازنشستگی خواهد داشت اما متاسفانه از آن استفاده ای نمی شود. در واقع شاید دلیل اصلی این موضوع عدم اطمینان به آینده ی بلند مدت بیت کوین است. در حساب های بازنشستگی بحث بلند مدت در واقع بازه های چندین ساله مطرح می شود.»

رادلوف در انتهای صحبت خود بیان کرد که چنان چه این موضوع یعنی سرمایه گذاری بیت کوین در حساب های بازنشستگی فراگیر شود، قطعا شاهد افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین خواهیم بود. زیرا هم تقاضا برای این رمز ارز به شدت افزایش پیدا می کند. از طرفی بیت کوین ها برای مدت طولانی در حساب های افراد نگهداری می شود و در نتیجه عرضه به بازار را کاهش می دهد. در واقع رخداد چنین روندی یک بازی دو سر برد برای شخص سرمایه گذار و جامعه ی بیت کوین می باشد.
منبع: Cointelegraph

خرید بیت کوین و فروش بیت کوین در سایت ایکس نوین امکان پذیر است!

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *