رشد صد هزار درصدی بیت کوین طی ده سال گذشته

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
رشد صد هزار درصدی بیت کوین طی ده سال گذشته

شارمین موساوار (Sharmin Mossavar)، موسس شرکت Chief Investment در آخرین پست خود به
ستایش رمز ارز بیت کوین (BTC) و میزان رشدی که این رمز ارز از ابتدای فعالیت خود تا به امروز داشته پرداخت.

طبق گزارش منتشر شده توسط موساوار، بیت کوین از سال ۲۰۱۱ تا کنون رشد نجومی ۱۰۰ هزار درصدی را تجربه کرده است. رشدی که هیچ دارایی و بازاری تا به حال توانایی نزدیکی به این عدد را نداشته است. در واقع از این حیث می توان بیت کوین را پیشتاز بی چون و چرا دانست.

رشد صد هزار درصدی بیت کوین طی ده سال گذشته

موساوار در ادامه ی گزارش خود بیان کرد که اگرچه دیگر شاهد چنین رشد نجومی توسط بیت کوین نخواهیم بود. اما با توجه به شاخص های بنیادی و به خصوص روند بیت کوین با توجه به شرایط اقتصادی، این رمز ارز توانایی رشد چشمگیری را دارد. وی معتقد است با توجه به قانون عرضه و تقاضا، بیت کوین قطعا رشد جهش واری را تجربه خواهد کرد.

در واقع هر محصول و یا فناوری نو پا، برای برهه ای از حیات خود، در یک زمان بسیار کوتاه مخاطبان بسیاری جذب می کند. بیت کوین به عنوان یک فناوری که چندین سال از عمر آن می گذرد مرحله ی مذکور را پشت سر گذاشت. اکنون به عنوان یک دارایی به بالغ مطرح است.

این رمز ارز به دلیل پذیرش عمومی و بلوغش، دیگر شاهد نوسانات لحظه ای چند صد درصدی نخواهد بود. هرچند ذات بازار رمز ارز با نوسان همراه است و نمی توان از آن اجتناب کرد. موساوار معتقد است که هرچقدر بیت کوین بیشتر رشد کند و به سطوح بالاتری از قیمت دست پیدا کند، درواقع با تجربه تر می شو. بدین ترتیب نوسانات کمتری را متحمل می شود.

برای خرید بیت کوین و فروش بیت کوین از سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *