دوراهی صعودی و نزولی بودن بیت کوین و رمز ارز ها

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دوراهی صعودی و نزولی بودن بیت کوین و رمز ارز ها

شرایط بازار رمز ارز و بیت کوین (BTC) به عنوان پیشتاز بازار در وضعیت عدم اطمینانی قرار دارد. کمتر کسی می تواند در رابطه با روند روزهای آتی بیت کوین اظهار نظر کند. این رمز ارز بعد از ریزش شدید دو روز گذشته و رسیدن به سطح ۸ هزار دلار در بازه ی بسیار کوتاهی، توانست خود را تا کانال ۹ هزار دلار بالا بکشد. در آن زمان بسیاری از تحلیل گران در رابطه با ادامه دار بودن روند ریزشی بیت کوین اظهار نظر کردند. آنها معتقد بودند که این رمز ارز تا ۸۹۵۰ دلار که یکی از نقاط حمایتی اصلی به شمار می آید، ریزش خواهد کرد.

اما در ۲۶ ساعت گذشته بیت کوین توانست ارزش خود را تا حد زیادی جبران کند. در نتیجه رشد چند درصدی خوبی را تجربه کرد. روندی که برخلاف نظر تحلیل گران بود. یکی از دلایل اصلی بازیابی قیمت بیت کوین و رشد چند درصدی آن، خبر قانون حمایتی جدید فدرال آمریکا بود. خبری که پس از انتشار توانست بیشتر بازارهای مالی را تکان دهد. تا به امروز دولت فدرال، چندین قانون حمایتی را برای کمک به کسب و کارها و بازارهای مالی منتشر کرد. هر بار نیز توانست در کوتاه مدت بازار را به سمت رشد هدایت کند.

نظرات تحلیل گران در مورد بیت کوین

بسیاری از تحلیل گران معتقدند که این قانون های حمایتی تنها در کوتاه مدت جوابگو است. در بلند مدت نتیجه ی معکوسی بر روی بدنه ی اقتصاد به جای خواهد گذاشت. در واقع چنین روندی باعث کاهش ارزش دلار در آینده ی نزدیک خواهد شد. به اعتقاد بسیاری از فعالان حوزه ی اقتصاد، باعث ابرتورمی خواهد شد که نمونه اش را تا به حال مشاهده نکردیم. فعالان بازار رمز ارز چاپ و تزریق بی رویه دلار را یکی از دلایل اصلی افزایش پذیرش عمومی بیت کوین می دانند. زیرا بسیاری از سرمایه گذاران با هدف حفظ ارزش دارایی خود وارد بازار رمز ارز می شوند.

در حال حاضر و با توجه به شرایط، پیش بینی روند روزهای آتی بیت کوین امر دشواری است. زمانی که اکثر شاخص های تکنیکال بیت کوین خبر از روند نزولی می دادند و بازار رمز ارز خود را برای ادامه دار بودن ریزش ها و کاهش ارزش بیت کوین آماده بود، خبر قانون ی حمایتی آمریکا توانست معادلات را عوض کند و باعث رشد مجدد بیت کوین شود. در شرایط کنونی برخی از تحلیل گران معتقدند که بیت کوین علی رغم رشد چند درصدی، در نهایت با ریزش مجدد و اصلاح قیمت روبرو خواهد شد.

برای خرید و یا فروش بیت کوین خود میتوانید از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

منبع: Bitcoinist

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *