حال و روز بد بیت کوین کش در برابر ارز دیجیتال بیت کوین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
حال و روز بد بیت کوین کش در برابر ارز دیجیتال بیت کوین

این روزها بیت کوین کش (BCH) در شرایط نامساعدی به سر می برد. جامعه ی این رمز ارز از وضعیت به شدت ناراضی هستند. زک ووئل (Zack Voell)، تحلیل گر شبکه ی تحلیلی و خبری کوین دسک (CoinDesk) در آخرین پست خود به بحث پیرامون شرایط فعلی بیت کوین کش و وضعیتی که در حال حاضر در آن قرار دارد پرداخت. طبق آمار ووئل، ارزش بیت کوین کش در مقابل بیت کوین (BTC) به پایین ترین حد خود رسید. در بازار یکی از معیارهای اصلی سنجش قیمت، ارزش رمز ارز در مقابل بیت کوین به عنوان رمز ارز پایه می باشد.

طبق گزارش ووئل، زمانی بود که هر واحد بیت کوین کش به اندازه ۰ / ۳ بیت کوین ارزش داشت. اما بیت کوین کش از آن روزها بسیار فاصله گرفت و در حال حاضر هر واحد از این رمز ارز، معادل ۰ /
۲۶ واحد بیت کوین ارزش گذاری می شود.

حال و روز بد بیت کوین کش در برابر ارز دیجیتال بیت کوین

ووئل در گزارش خود بیان کرد که علی رغم رشد خوب بیت کوین کش در ابتدای سال جاری، روند نزولی این رمز ارز به سرعت آغاز شد و شدت اصلی آن بعد از رویداد هاوینگ (Halving) اتفاق افتاد. بعد از هاوینگ، هش ریت شبکه ی بیت کوین کش به شدت کاهش یافت به طوری که بحث های زیادی در رابطه با تضعیف امنیت شبکه در گزارش های متعددی بیان می شد. در واقع این شبکه به شدت در مقابل حمله ی ۵۱ درصدی آسیب پذیر بود. این حمله زمانی قابل انجام است که شخص یا گروهی از اشخاص کنترل بیش از ۵۰ درصد هش ریت کل شبکه را در اختیار بگیرند.

خرید بیت کوین تنها از سایت ایکس نوین!

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید