جامعه بیت کوین امیدوار به افزایش قیمت آن هستند!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
جامعه بیت کوین امیدوار به افزایش قیمت آن هستند!

پیتر شيف (Peter Schiff) طی نظر سنجی خود از هودلرهای Hodler) بازار بیت کوین پرسید:

«قیمت بیت کوین باید چه مدت زیر ده هزار دلار بماند تا فروش بیت کوین های خود را آغاز کنید؟»

پس از ۷ ساعت از شروع نظرسنجی، ۲۹ هزار نفر شرکت کردند. ۵ درصد آنها بیان نمودند، تا زمانی که لازم باشد، حتی تا به هنگام مرگ، بیت کوین های خود را نمی فروشند. ۱۵ درصد دیگر بیان کردند که یک سال برای فروش آن صبر می کنند.

تقریبا ۱۶ درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که برای سه سال بیت کوین های خود را نمی فروشد. سرانجام ۱۳ درصد نیز اعلام کردند که تا یک دهه صبر میکنند.

به نظر می رسد غیرقابل باور باشد که کسی بیت کوین های خود را در صورت باقی ماندن قیمت در سطوح زیر ده هزار دلار، به گور ببرد.

در عوض، این موضوع قابل درک است که نظرسنجی پیتر شيف نشان می دهد، سرمایه گذاران نسبت به بیت کوین ایمان دارند و به آن وفادار می باشند. گاوهای بیت کوین امیدوار بودند پس از هاوینگ ماه می سال جاری، روند صعودی آغاز شود.

حتی بسیاری از آنها این موضوع را به عنوان یک نقطه عطف بالقوه برای دستیابی به روند صعودی اشاره کردند. روند تاریخی نشان می دهد که در دو هاوینگ گذشته بیت کوین شاهد روند صعودی بوده است.

نظرات تحلیل گران در مورد بیت کوین

تحلیل گران براین باورند که عبور از سطح ۱۰ هزار دلار می تواند بازار را برای روند صعودی آماده کند. در واقع اولین گام این است که سطوح ده هزار دلار بشکند و در آن محدوده باقی بماند. براساس دیتا های شبکه ی تحلیلی Chainlysis، بیشتر سرمایه گذاران بیت کوین قصد ندارند دارایی های خود را بفروشند، زیرا این رمز ارز را طلای دیجیتال می دانند.

از ۱۸۷۹ میلیون بیت کوینی استخراج شدند تا ژوئن ۲۰۲۰، تقریبا ۹۰ درصد افراد، هرگز بیشتر از ۲۵ درصد بیت کوین های خود را تاکنون نفروختند.

Chainlysiاعلام کرده است که تنها ۱۹ درصد از کل بیت کوین های در گردش، مورد معامله قرار می گیرد.

به سرعت نور اقدام به خرید بیت کوین و فروش بیت کوین کنید!

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *