ثبت رکورد جدید در تعداد آدرس های فعال بیت کوین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ثبت رکورد جدید در تعداد آدرس های فعال بیت کوین

شبکه ی تحلیلی و خبری گلس نود (Glassnode)، با انتشار نموداری بیان کرد که تعداد آدرس های فعال رمز ارز بیت کوین (BTC)، به بیشترین میزان خود در دو سال و نیم اخیر رسیده است. طبق آمار ارائه شده در ۱۱ ژوئن، تعداد آدرس های فعال به عدد 1,040,244 رسید . این شرایط می تواند حاوی پیام های متفاوتی باشد و تحلیل گران در این رابطه، نظرات مختلفی را ارائه دادند. بررسی روند گذشته حاکی از آن است که هربار تعداد آدرس های فعال در بازار افزایش یافت، بازار رمز ارز شرایط نوسانی بیشتری را تجربه کرده است.

ثبت رکورد جدید در تعداد آدرس های فعال بیت کوین

گلس نود با بررسی روند گذشته ی بیت کوین و شرایط مشابه فعلی در سال های گذشته، بیان کرد که افزایش آدرس های فعال، افزایش معاملات را به همراه دارد و باعث ایجاد نوسان و افت و خیز در بازار خواهد شد. بررسی های عمیق تر نشان می دهد که تعداد دفعاتی که بیت کوین در شرایط مشابه توانست رشد قیمتی داشته باشد. این رشد بسیار بیشتر از روند ریزشی بوده و این بار نیز می توان به روند رو به رشد بیت کوین در روزهای آتی امیدوار بود.

قطعا شرایط بحرانی ناشی از ویروس کرونا و مشکلات اقتصاد جهانی، یکی از دلایل اصلی افزایش آدرس های فعال بیت کوین می باشد. در واقع پذیرش عمومی بیت کوین و محبوبیت بازار رمز ارز وارد دوران جدیدی شد. افراد بسیاری در حال ورود به بازار رمز ارز و به خصوص رمز ارز بیت کوین به عنوان پیشتاز بازار می باشند. علاوه بر افراد حقیقی، سازمان های حقوقی و ثروتمندان دانه درشت اقتصاد جهان نیز به تازگی به بازار رمز ارز گرایش پیدا کردند. آن ها در حال سرمایه گذاری می باشند.

داده های بلومبرگ در مورد بیت کوین

شبکه ی خبری بلومبرگ (Bloomberg) نیز نسبت به شرایط فعلی بیت کوین و موضوع افزایش آدرس های فعال این رمز ارز واکنش نشان داد. بلومبرگ با انتشار مطلبی بیان کرد که شرایط فعلی قطعا باعث رشد قیمتی بیت کوین خواهد شد. در سال جاری شاهد عبور از بیشترین رکورد بیت کوین و عبور از ۲۰ هزار دلار خواهیم بود. بلومبرگ روند گذشته ی بیت کوین را مبنای ادعای خود قرار داد. این رسانه بیان کرد که در بازار رمز ارز، شرایط مشابه، روند مشابه ای را تکرار خواهد کرد. بنابراین باید در میان مدت شاهد رشد چشمگیر ارزش بیت کوین و بازار رمز ارز باشیم.

برای خرید بیت کوین خود میتوانید از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

منبع: Cointelegraph

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *