بیت کوین ,طلا و نقره سه بستر اصلی سرمایه گذاری

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بیت کوین ,طلا و نقره سه بستر اصلی سرمایه گذاری

به گزارش از کوین تلگراف رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، اقتصاد دان و نویسنده ی کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر فقیر، بار دیگر در توییتر به اظهار نظر در رابطه با بیت کوین (BTC) و شرایط آتی این رمز ارز پرداخت.

وی در بازار رمز ارز به عنوان یکی از علاقه مندان بیت کوین شناخته می شود. او نظرات مثبتی در رابطه با این رمز ارز ارائه کرد. وی در آخرین توییت خود بیان کرد که بیت کوین تا سه سال آینده به ۷۵ هزار دلار خواهد رسید.

شرایط اقتصادی

او گفت که شرایط اقتصادی و بحران باعث شد تا در سه بازار سرمایه گذاری کند و نقدینگی را به دارایی های با ارزش تبدیل کند.

وی طلا، نقره و بیت کوین را به عنوان بازارهای انتخابی خود معرفی کرد. کیوساکی در ادامه افزود که شرایط اقتصادی به گونه ای است که در آینده شاهد ابرتورم خواهیم بود. دلار به پایین ترین میزان ارزش خود خواهد رسید. بنابراین بدیهی است که باید نقدینگی خود را به دارایی های امن و ذاتا با ارزش تبدیل کرد.

کیوساکی در رابطه با سه دارایی نام برده بیان کرد: «تا می توانید طلا، نقره و بیت کوین خریداری کنید. طلا در حال حاضر ۱۷۰۰ دلار ارزش دارد و در یک سال آینده به ۳۰۰۰ دلار خواهد رسید. نقره ۱۷ دلار قیمت دارد و تا 5 سال آینده به ۷۰ دلار رسید.

بیت کوین را نیز می توان با قیمت ۹۸۰۰ دلار خریداری کرد در حالی که این رمز ارز تا ۳ سال آینده به ۷۵ هزار دلار خواهد رسید. بنابراین تا می توانید خریداری کنید و سرمایه خود را از سیستم سنتی اقتصاد خارج کنید.

کیوساکی پیشتر نیز در رابطه با بیت کوین صحبت های مثبتی را ارائه کرده بود. وی در مصاحبه ای که با آنتونی پامیلیانو (Anthony Pompliano) داشت بیان کرد که دلیل اصلی علاقه مندی وی به بیت کوین این است که هیچ شخصی روی آن کنترل ندارد و در واقع سیستم، مالک شخصی ندارد که بر روی آن دخل و تصرف کند. این مزیتی است که هیچکدام از بازارهای مالی دیگر ندارند و از آن بی بهره هستند.

و در پایان باید گفت شما میتوانید برای خرید بیت کوین و فروش بیت کوین خود از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *