بازار گاوی شدید در انتظار بیت کوین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار گاوی شدید در انتظار بیت کوین

سه سالی از زمانی که بیت کوین (BTC) به رکورد ۲۰ هزار دلار رسیده بود می گذرد. این رمز ارز اکنون در کانال ۹ هزار دلار قرار دارد و حتی در طی این مدت نتوانست به رکورد خود نزدیک شود. اما این روند باعث نشد تا جامعه ی رمز ارز و طرفداران بیت کوین، نسبت به آینده خوشبین نباشند. همواره در شبکه های اجتماعی و خبرگزاری ها از آینده ی درخشان بیت کوین صحبت می شود. اخیرا یکی از تحلیل گران به نام حوزه رمز ارز که تاکنون پیش بینی های درستی را ارائه کرد.

پیشبینی Dave the Wave از قیمت بین کوین

Dave the Wave، تحلیل گری است که بازار رمز ارز او را با پیش بینی های دقیقش می شناسند. در اواسط سال ۲۰۱۹ و زمانی که بیت کوین توانست از نقطه مقاومتی ۱۰ هزار دلار عبور کند، وی گفت که بیت کوین به نقطه حمایتی ۱۶۰۰ دلار بازخواهد گشت. آن زمان بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی پیش بینی وی را مورد نقد قرار دادند و بیان کردند که چنین چیزی امکان پذیر نیست. اما در کمال ناباوری بازار رمز ارز، این اتفاق افتاد و بیت کوین به نقطه ی پیش بینی شده بازگشت.

ابتدای سال جاری نیز، زمانی که بیت کوین به سمت ۱۱ هزار دلار حرکت می کرد، وی گفت که به زودی بیت کوین به کانال ۸ هزار دلار برمیگردد. حتی احتمال ریزش بیشتر نیز وجود خواهد داشت. روندی که طبق صحبت وی انجام شد. این بار نیز Dave the Wave با صحبت در رابطه با روند آتی بیت کوین به شبکه های اجتماعی بازگشته است. اما صحبت های وی در مقابل حرف ها و پیش بینی های قبلی قرار دارد. او نوید از یک حرکت صعودی و بازار گاوی از بیت کوین می دهد.

وی با تحلیل ها بیان کرد که شاخص MACD بیت کوین در نقطه ای قرار دارد که پتانسیل به شدت بالایی را برای رشد آتی بیت کوین ایجاد کرد.. وی بیان کرد که شرایط اقتصادی یکی از مهمترین دلایل حال خوب این روزهای بیت کوین است. در صورت ادامه دار بودن این روند، بیت کوین به جایگاه بسیار خوبی در بازارهای مالی خواهد رسید. این تحلیل گر در رابطه با زمان روند صعودی بیت کوین مطلبی بیان نکرد اما بیشتر تحلیل های این تحلیل گر، دید بلند مدت دارد. وی اشاره کرد که به احتمال بسیار بالایی قبل از روند صعودی بیت کوین، ابتدا اصلاح قیمت چند درصدی را خواهیم داشت.

شما میتوانید برای فروش بیت کوین خود از سایت ایکس نوین استفاده کنید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *