احتمال ورود بیت کوین به روند اصلاح قیمت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
احتمال ورود بیت کوین به روند اصلاح قیمت

بیت کوین اخیرا شرایط مساعدی را پشت سر و با بازگشت به کانال ۹ هزار دلار، جامعه ی رمز ارز را به آینده امیدوار کرد. بسیاری از شاخص ها و همینطور شرایط اقتصادی و سیاسی پیش آمده نوید از ادامه دار بودن روند صعودی بیت کوین می دهد. اما در این بین برخی از تحلیل گران نظر متفاوتی ارائه کردند. آن ها بر این باورند که دیر یا زود بیت کوین روند صعودی خود را متوقف خواهد کرد و وارد اصلاح قیمت خواهد شد.

پیشبینی Smokey از بیت کوین

تریدر و تحلیل گر به نام بازار رمز ارز که با حساب کاربری مستعار Smokey در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند. وی در آخرین پست خود به صحبت در رابطه با شرایط آتی بیت کوین پرداخت. وی معتقد است که بیت کوین توانایی گذر از سد مقاومتی ۹۹۰۰ دلار را نخواهد داشت و نمی تواند وارد کانال ۱۰ هزار دلار شود. درواقع وی ورود بیت کوین به این کانال را غیرمنطقی دانست. وی بیان کرد که بیت کوین برای ادامه ی رشد خود، نیاز به اصلاح قیمت دارد. ادامه ی روند صعودی فعلی، دور از منطق و سلامت بازار خواهد بود.

وی در ادامه ی صحبت خود بیان کرد که شرایط اقتصادی و سیاسی پیش آمده قطعا باعث تقویت روند فعلی بیت کوین خواهد شد و نخواهد گذاشت که اصلاح قیمت به طور طبیعی، مسیر خود را طی کند. بنابراین بعید است که شاهد ریزش شدیدی از بیت کوین به عنوان اصلاح قیمت باشیم. اما قطعا این رمز ارز نیاز به ریزش و اصلاح خواهد داشت. وی با انتشار نموداری در حساب کاربری خود، ۹۱۰۰ دلار را برای روزهای آتی بسیار محتمل دانست. همچنین بیان کرد که این رمز ارز بدون شک به این سطح از قیمت خواهد رسید.

نظرات Smokey در شرایطی بیان شد که وضعیت بیت کوین برای صعود بسیار مساعد است. به خصوص با وجود تنش سیاسی بین آمریکا و چین و درنتیجه ریزش یوآن چین، احتمال ادامه دار بودن روند صعودی بیت کوین وجود خواهد داشت. نکته ای که در پست این تحلیل گر و بخش نظرات آن بسیار مورد بحث قرار گرفت.

احتمال ورود بیت کوین به روند اصلاح قیمت


منبع: Bitcoinist

شما میتوانید برای خرید بیت کوین از خدمات سایت ایکس نوین بهره مند شوید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *