اتفاقی خوب برای بیت کوین.۱۲۰ میلیون دلار تتر ایجاد شد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

در ماه های قبل با وجود این که اندازه جامعه بیت کوین کوچکتر شد, بخشی از صنعت ارز دیجیتال همواره روبه پیشرفت و رشد بود. در پیرو آن ارزش بازار تتر که برجسته ترین استیبل کوین وابسته به دلار است، به سرعت روب افزایش یافت.

اتفاقی خوب برای بیت کوین.۱۲۰ میلیون دلار تتر ایجاد شد

با توجه به گزارش بیتکوینیست در حال حاظر تتر از نظر ارزش بازار در مرتبه ۴ ارز های دیجیتال قرار گرفت. در چند هفته اخیر با تقاضای شدید کاربران روبرو شد.
مجموعه ای از تراکنش ها را حساب توییتری ویل آلرت رهگیری کرده است. این امر نشان دهنده این است که تقاضا برای تتر روبه افزایش میباشد.

در ۱۸ آوریل برابر ۳۰ فروردین ماه گزارش شد که ۱۲۰ میلیون دلار باز هم از این استیبل کوین ایجاد شد.
با توجه به نظر تحلیل گران ارز دیجیتال این امر میتواند باعث بهبود بازار بیت کوین و دیگر ارز های دیجیتال نیز بشود.

در وبسایت تحلیلی اسکیو آمده:اخیرا میزان تتر در گردش از ۷میلیارد نیز گذشته است . این مقدار حدودا برابر با ۳.۴ ٪ کل ارزش بازار ارز دیجیتال میباشد.
گفتنی است که پس از عرضه ۱۲۰ میلیون دلار اخیر حجم بازار تتر محاسبه شد.

اتفاقی خوب برای بیت کوین.۱۲۰ میلیون دلار تتر ایجاد شد

تحلیل گران ارز دیجیتال بر این باورند که این روندی مثبت برای ارز دیجیتال میباشد. حتی امکان دارد بازگشت قیمت بیت کوین از کف ۳.۷۰۰ دلاری ماه مارس تا قیمت کنونی اش را توجیه کند.

ایجاد 120 میلیون تتر

مدیر دارایی های دیجیتال ,چارلز ادواردز, در ژانویه گفت:

در یک سال و نیم گذشته ,تغییرات در تتر ,باعث نوسانات قیمت بیت کوین شده بود.

قبل از سقوط حدودا ۵۰٪ ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ که سبب شد قیمت بیت کوین از ۶.۰۰۰ دلار به ۳.۱۵۰ دلار تغییر کند میزان تتر در گردش تا صد ها میلیون دلار نیز کاهش پیدا کرد.
همچنین قبل از شروع جهش های صعودی بیت کوین در سال ۲۰۱۹ صد ها میلیون دلار تتر ایجاد شد.

از نظر فاندامنتال این موضوع منطقی به نظر میرسد.
بنیان گذار شرکت مساری ,رایان سلکیس,توضیح داد که ۳ میلیارد دلار در حال حاظر استیبل کوین در صرافی ها موجود میباشد. با چنین پتانسیلی به زودی بازار های ارز های دیجیتال شاهد رشد چشم گیری خواهند بود. به این سبب که بیشترین سهم از بازار تتر را بیت کوین در اختیار دارد.

مدیر ارشد و مدیر عامل فناوری اطلاعات ,سو ژو از صندوق پوشش ریسک تری اروز کپتال ,در چند جمله این روند را به شیوه ای جذاب خلاصه کرد. او در ۳ ماه اول سال ۲۰۱۹ در زمانی که ۲ میلیارد دلار به صورت استیبل کوین های دلاری نگهداری میشد افزود:


با توجه به برآورد های انجام شده ۲ میلیارد دلار پول نقد در صندوق ها و شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال موجود است.
از سوی دیگر ۲ میلیارد دیگر به صورت استیبل کوین و ۲ میلیارد دلار دیگر در صرافی ها بانک سیگنجر و بانک سیلورگیت وجود دارد.فکر میکنم برای این که بیت کوین به ۱۰.۰۰۰دلار برسد به پول دیگری نیز نیاز داشته باشیم

با وجود این که برای استیبل کوین ها افزایش تقاضا عاملی صعودی محسوب میشود ولی خیلی ها بر این باورند که رشد اخیر مرتبط با روند کلان اقتصادی میباشد و افزایش تمایل به خرید بیت کوین ارتباطی با آن ندارد.

به بیانی دیگر گفته میشود به دلیل دشواری به دست آوردن دلار و کمبود جهانی این ارز سرمایه گذاران حتی افرادی که در فضای ارز دیجیتال نیستند برای انجام معاملاتشان به تتر روی آورده اند.

و در انتها شما میتوانید برای خرید تتر از خدمات ایکس نوین استفاده کنید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *