ساعت پیک معاملات بیت کوین در سال ۲۰۲۰ مشخص شد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ساعت پیک معاملات بیت کوین در سال ۲۰۲۰ مشخص شد

در سال ۲۰۲۰ معامله گران بازار بیت کوین (BTC) عادات خود را تغییر دادند. این تغییر در حالی است که این رمز ارز همچنان به شدت تحت تاثیر شروع به کار بازار سهام است. اطلاعاتی که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی رد و بدل می شود نشان می دهد که نوسانات بزرگترین رمز ارز جهان در ارتباط مستقیم با باز شدن بازارهای ایالت متحده آمریکا قرار دارد. این در حالی است که باز شدن بازار سهام لندن و آسیا تاثیر چندانی روی نوسانات قیمت بیت کوین ندارد.

ساعت پیک معاملات بیت کوین در سال ۲۰۲۰ مشخص شد

ساعات معاملات بیت کوین از نظر Skew

اطلاعات موسسه تحلیلی Skew نیز این روند را تأیید می کند. در حال حاضر ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت UTC، معادل ۸ / ۵ شب ایران، شلوغ ترین زمان برای انجام معاملات بیت کوین می باشد. Skew با استفاده از تحلیل بایننس و کوین بیس به این نتیجه رسیده است که اواسط هفته در مقایسه با اول هفته و آخر هفته، بازار خرید و فروش بیت کوین بسیار شلوغ تر است. آخر هفته ها نیز درست مانند گذشته همچنان ساکت و آرام سپری می شود.

ساعت پیک معاملات بیت کوین در سال ۲۰۲۰ مشخص شد

به عنوان مثال بازار کوین بیس در طی ۳۰ روز گذشته بین ساعت ۳ تا ۶ بعد از ظهر به وقت ساعت هماهنگ جهانی (UTC) به طور متوسط شاهد ۹٫۵ میلیون دلار معامله بوده است. آرام ترین ساعت روز ۹ صبح و حجم معاملات در این ساعت نیز ۲ میلیون دلار است. این زمان مصادف ساعت ۱۲ ظهر به وقت ساعت استاندارد غرب (EST) است که ۲ / ۵ ساعت پس از باز شدن بازار نیویورک است. این اطلاعات از تغییر گرایش معامله کنندگان بازار بیت کوین خبر می دهد. شاید علت این تغییر رفتار در افزایش موسسات موجود در بازار پنهان باشد.

ساعات معاملات بیت کوین از نظر کوین تلگراف

سال گذشته سایت خبری کوین تلگراف (Cointelegraph) گزارشی از یک تحقیق را منتشر کرد که نشان می داد در آن زمان پیک معاملات بیت کوین، ۱ صبح به وقت ساعت هماهنگ جهانی (UTC) بود. میانگین سالهای ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ نیز نشان میدهند که در آن زمان معامله گران آسیا تأثیر بسیار زیادی در بازار داشته اند. از آن زمان به بعد ساختار میدانهای معامله بیت کوین دچار تغییر و تحول شدیدی شد. اکنون کاربران بزرگتری وارد بازار شدند و میزان سرمایه وارد شده به بازار نیز افزایش دارد. بنابراین دور از انتظار نیست که در رفتار بازار شاهد تغییراتی باشیم.

منبع:Cointelegraph

برای خرید بیت کوین از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *