تقویت روند صعودی بیت کوین و افزایش نرخ خروجی از صرافی ها!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تقویت روند صعودی بیت کوین و افزایش نرخ خروجی از صرافی ها!

طبق آخرین گزارش شبکه ی تحلیلی و خبری گلس نود (Glassnode)، میزان برداشت از صرافی ها بسیار بیشتر از میزان واریزی است. درواقع نرخ خروجی صرافی های رمز ارز به شدت افزایش یافت. این روند می تواند پیام های متفاوتی را از روند آتی بازار ارائه دهد. آخرین باری که شاهد چنین روندی در میزان ورودی و خروجی بودیم، بیت کوین (BTC) توانست ۸۸ درصد رشد قیمتی را تجربه کند. بنابراین می توان انتظار رشد بسیار چشمگیری را از این رمز ارز تا آخر ماه آگوست داشت.

گلس نود با ارائه مستنداتی بیان کرد که در ۸ ژوئن، بین میزان ورودی و خروجی صرافی های رمز ارز، ۲۷ هزار واحد اختلاف است که عدد بسیار چشمگیری است. روند برداشت از صرافی ها بعد از ریزش شدید در پنج شنبه ی سیاه شتاب بیشتری به خود گرفت. اما در روزهای اخیر، شدت اختلاف ، بسیار بیشتر شد.

تقویت روند صعودی بیت کوین و افزایش نرخ خروجی از صرافی ها!

شرایط به سود قیمت بیت کوین!

طبق نظر تحلیل گران، شرایط قطعا بر روی روند قیمتی بیت کوین تاثیر مثبت خواهد گذاشت. این شرایط باعث تقویت مسیر صعودی این رمز ارز خواهد شد. در واقع یکی از دلایل اصلی خروج از صرافی، منطق هودل (HODL) کردن و ذخیره سازی برای بلند مدت است. با مرور روند گذشته کاملا مشهود است که هربار چنین شرایطی از حیث میزان برداشتی از صرافی ها پیش آمد، شاهد افزایش قیمت بیت کوین بودیم. برای نمونه در ۱۸ مارس قیمت بیت کوین در نقطه ی ۵۲۳۸ دلار قرار داشت. در همان زمان روند برداشت از صرافی ها شدت گرفت. نتیجه ی چنین روندی باعث رشد قیمت بیت کوین تا سطح ۹۸۰۰ دلار شد.

یکی از دلایل اصلی افزایش میزان برداشتی، تحریمی است که کاربران کوین بیس (Coinbase) نسبت به این صرافی انجام دادند. صرافی کوین بیس بارها در زمان های حساس بازار از دسترس خارج شده و آزادی عمل را از کاربران سلب کرده و باعث تحمیل ضرر و زیان های زیادی شده است. درواقع حس بی اعتمادی شدیدی در بین فعالان بازار رمز ارز نسبت به این صرافی ایجاد و کاربران زیادی در حال خارج کردن دارایی خود می باشند.

اگر روند به قوت خود باقی بماند و بیت کوین های بیشتری از صرافی های رمز ارز خارج شود، قطعا در میان مدت شاهد افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین خواهیم بود. زیرا علاوه بر خروج دارایی کاربران از صرافی ها، ماینرها نیز دیگر اقدامی مبنی بر عرضه ی بیت کوین به بازار انجام نمی دهند و در واقع بازار رمز ارز با کاهش شدید عرضه ی بیت کوین روبرو خواهد شد. روندی که می تواند قیمت بیت کوین را تا سطوح بسیار بالایی، افزایش دهد.

برای خرید بیت کوین میتوانید از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید.


منبع: Cointelegraph

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *