بازار رمز ارز و بیت کوین، عرصه ی جدید ثروتمندان و بزرگان اقتصاد دنيا!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار رمز ارز و بیت کوین، عرصه ی جدید ثروتمندان و بزرگان اقتصاد دنيا!

علی رغم توقف روند صعودی بازار بیت کوین (BTC) و شرایط نوسانی حال حاضر، شاهد ورود افراد مطرح حوزه مالی به بازار رمز ارز هستیم. اخیرا توجه داریوس دیل (Darius Dale)، مدیرعامل شرکت Hedgeye به بیت کوین جلب و به بازار رمز ارز ورود کرد. دیل در تاریخ ۱۹ ژوئن اعلام کرد که برای نخستین بار، اقدام به خرید بیت کوین کرده است. وی افزود که در تصمیم گیری وی، افرادی همچون آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano) نقش زیادی داشتند.

نظرات سایر بزرگان ارز دیجیتال

دیل یکی از برجسته ترین سرمایه گذاران و تحلیل گرانی است که اخیرا با فضای رمز ارزها آشنا و به آن ورود کرده است. پیشتر براندون کویتم (Brandon Quittem)، تحلیل گر و کارآفرین به نام بازار رمز ارز نیز در توییتر به ورود سرمایه گذاران مطرح به بازار رمز ارزها اشاره کرده بود. در لیست وی، نام افرادی همچون پاول تودور جونز (Paul Tudor Jones)، دن تاییرو (Dan Tapiero)، تیم درایر(Tim Draper) و چند شخص مطرح دیگر به چشم می خورد.

نکته قابل توجه این لیست، نام افراد مذکور نیست، بلکه پیامی است که مبنی بر ورود دانه درشت ها و میلیاردهایی همچون پاول جونز به بازار رمز ارز دارد. جونز طی مصاحبه ای در تمجید بیت کوین و توانایی حفظ ارزش دارایی، این رمز ارز را به اسب مسابقه ای تشبیه کرد که در حال تاختن و رشد خواهد بود، به خصوص زمانی که ارزهای فيات با کاهش روبرو می شوند. در واقع جو روانی به وجود آمده به نفع بیت کوین است و جایگاه این رمز ارز در بین ثروتمندان، در حال تقویت می باشد.

براساس تحلیل Bitwise، ورود سرمایه گذاران مشهور نشان می دهد که اگرچه بیت کوین با نوساناتی دست و پنجه نرم می کند. اما یک سرمایه گذاری کم ریسک به حساب می آید و موسسات مالی و حقوقی باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند. تحلیل گران بیان کردند که این میزان از ورود دانه درشتان اقتصاد دنیا به بازار رمز ارزها، در نوع خود بی سابقه می باشد. مایک مکگلون (Mike McGlone)، تحلیل گر شبکه بلومبرگ است. وی در گزارشی بیان کرد: به دلایل همبستگی بیت کوین با طلا، کاهش ارزش پول و کاهش نوسانات بازار، آینده برای بیت کوین است.

برای خرید بیت کوین و فروش بیت کوین خود نیز میتوانید از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *