انتقال 4 هزار و 500 بیت کوین به بایننس توسط یک نهنگ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
انتقال 4 هزار و 500 بیت کوین به بایننس توسط یک نهنگ

یک نهنگ ۴٫۵۰۰ واحد بیت کوین، معادل ۵۰ میلیون دلار را از کیف پول خود به صرافی بایننس منتقل کرده است. از هویت این نهنگ و قصد او برای انجام این تراکنش اطلاعاتی در دست نیست.

به گزارش دیلی هودل و به نقل از ربات ویل آلرت (Whale Alert)، این تراکنش بزرگ با کارمزد ۲۲ دلار انجام می شود. ویل آلرت یک حساب توییتری است که تراکنش های بزرگ ارزهای دیجیتال را رهگیری می کند.

طبق گزارش ها، این تراکنش ۵۰ میلیون دلاری به مقصد صرافی بایننس انجام می گیرد. احتمال می رود قصد این نهنگ از انجام این تراکنش، معامله با فروش این حجم از دارایی باشد. ویل آلرت می گوید هنوز مشخص نیست که این حساب متعلق به چه کسی است. این در حالی است که کیف پول مبدأ ارتباطی با حساب های شناخته می شود، صرافی های ارزهای دیجیتال ندارد. فعالیت کیف پول مبدأ از ماه فوریه بهمن ۹۸) آغاز شد و از آن زمان ۱۶۰ تراکنش با مبالغ بالا داشته است.

انتقال 4 هزار و 500 بیت کوین به بایننس توسط یک نهنگ

انجام تراکنش همزمان با افزایش گمانه زنی ها در ارتباط با کاهش کوتاه مدت قیمت بیت کوین صورت گرفت. به عقیده برخی از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال نظیر مایکل ون دپوپ (Michael van de Pope)، با ۵۰ , ۰۰۰ دنبال کننده در توییتر، قیمت بیت کوین پیش از کف سازی، تا ۱۰٫۸۰۰ سقوط می کند.

نظرات سایر تحلیل گران

یکی دیگر از تحلیل گران قیمت بیت کوین با نام کاربری فلاد (Flood)، در اظهارنظری عنوان کرد که دیدگاهش برای این ارز دیجیتال نزولی است. او پیش بینی کرد که قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال ممکن است مقاومت ۱۱٫۰۰۰ دلار را بشکند و تا حمایت ۱۰,۵۰۰ دلاری کاهش پیدا کند.

انتقال 4 هزار و 500 بیت کوین به بایننس توسط یک نهنگ

جاش ریگر Josh Rager، تحلیل گر بازار، دیدگاهی نزولی تر نسبت به ون دپوپ و فلاد دارد و معتقد است قیمت بیت کوین به زیر ۱۰ , ۰۰۰ دلار می رسد. او در ادامه افزود که این اصلاح قیمت او را شگفت زده نمی کند، چرا که بیت کوین سابقه ای طولانی در ثبت اصلاحهای ۳۰ درصدی دارد.

برای خرید بیت کوین به آسانی از خدمات سایت ایکس نوین استفاده نمایی!

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *