احتمال ادامه یافتن روند صعود بیت کوین تا 2022

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

یک بررسی اجمالی در نمودار بیت کوین، احتمال روند صعودی فعلی این رمزارز تا دو سال آیندهرا نشان می دهد.

احتمال ادامه یافتن روند صعود بیت کوین تا 2022

به گزارش مجله کوین گراف به نقل از کریپتو پوتیتو (Cryptopotato)، یک تحقیق تازه منتشر شد. احتمال می رود در سیکل چهارم روند صعودی بیت کوین از سقوط تاریخی قیمت آن به ۳۲۰۰ دلار در دسامبر ۲۰۱۸ باشیم.

این گزارش تأکید دارد که احتمالاً بیت کوین با رجوع به دیتاهای تاریخی و مقایسه با سیکل پیشین، در یک سیکل صعودی ۶۰۰ روزه قرار داریم.

گرچه در تکرار رفتار قیمت این رمزارز در مقایسه با گذشته ضمانتی وجود ندارد. اما تاریخ اقتصاد اثبات کرده که حباب های قیمتی ریشه در زوایای متفاوت رفتارهای انسانی داشته است. با توجه درگیری جهانیان با پاندمی کرونا در مقایسه با بحران های پیشین، احتمالا قیمت ارزهای دیجیتال بالا می رود.

آیا رشد طلا باعث رسیدن بیت کوین به 18.000 دلار میشود؟

به ادعای تحلیلگران بلومبرگ ثبات قیمت بیت‌کوین با شش برابر بودن قیمت آن نسبت به هر انس طلا مربوط است. با توجه به این ادعا، قیمت واقعی بیت‌کوین می تواند هجده هزار دلار باشد.

احتمال ادامه یافتن روند صعود بیت کوین تا 2022

به گزارش مجله کوین گراف به نقل از کوین تلگراف بلومبرگ: مدتی است که بیت کوین در حال تبدیل شدن به طلای دیجیتال است. آن ها ویژگی های ذاتی بیت کوین مانند کمیابی و عرضه محدود را با طلا مقایسه می کنند . آن ها در تلاش برای کشف رابطه ای بین قیمت آنان هستند.

مؤسسه بلومبرگ هنوز نتوانسته دلیلی بر وجود ارتباط ریاضی بین قیمت بیت کوین و طلا ارایه دهد. اما با توجه به اطلاعات این مؤسسه و احتمال ادامه روند صعودی طلا تا ۳,۰۰۰ دلار به ازای هر انس، احتمالا قیمت بیت کوین نیز به ۱۸,۰۰۰ هزار دلار می رسد.

شما میتوانید به آسانی از طریق سایت ایکس نوین اقدام به خرید بیت کوین و نیز فروش بیت کوین خود نمایید.

جستجو شما می توانید عبارت مورد نظر خود را در ایکس نوین جستجو کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *